هدیه جدید قطر به تروریست‌های سوریه +عکس

0
ایمیل‌های هک شده رییس شرکت تسلیحاتی “Level ۱۱” از نقشه شوم قطر پرده برداشت.یادآور می‌شود از زمان آغاز عملیات نیروی هوایی روسیه علیه تروریست‌ها در سوریه، این گروه‌ها به شدت در حال افول هستند و این امر باعث نگرانی حامیانشان در منطقه شده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، یک گروه هکر اوکراینی موسوم به “سایبر بیرکوت” که اخیرا سایت یکی از شرکت‌های تسلیحاتی این کشور را هک کرده است اعلام کرد هدف قطر از ارائه درخواست خرید سامانه‌های دفاع هوایی “بیچورا -۲” از اوکراین، هدف قرار دادن جنگنده های روسیه در سوریه است.

حامیان داعش حامیان تروریست جنایات قطر ایران و قطر

هکرها ایمیل شخصی “ویتولد کجیکوفسکی”، رئیس شرکت تسلیحاتی “Level ۱۱” لهستان را هک کرده‌اند که با بررسی ایمیل های وی، مشخص شد این شرکت یکی از شرکت‌های واسطه‌ای است که اقدام به خرید سلاح تحت عناوین مختلف نموده و سپس آنها را به عربستان یا سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال می‌نماید. این کشورهای نیز به نوبه خود اقدام به ارسال آن برای گروه‌های مسلح وابسته به خودشان در سوریه و سایر کشورهای منطقه می‌نمایند.

یادآور می‌شود از زمان آغاز عملیات نیروی هوایی روسیه علیه تروریست‌ها در سوریه، این گروه‌ها به شدت در حال افول هستند و این امر باعث نگرانی حامیانشان در منطقه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ