بیوگرافی ایمان صادقی (فوتبالیست) + جدول عملکرد

0

ایمان صادقی Iman Sadeghi (متولد ۱۹ دی ۱۳۷۰ – تهران ، قد : ۱۹۱) یک فوتبالیست ایرانی است. او در گذشته دروازه‌بان اصلی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و تیم ملی فوتبال جوانان ایران بوده‌است.

او فوتبال را از منطقه ۱۹ خانی‌آبادنو شروع کرد. عضو تیم استقلال جنوب تهران بود و در سن ۱۳ تا ۱۵ سالگی عضو تیم نوجوانان پاس بوده‌است. او در سال ۱۳۹۳ برای رفتن به خدمت سربازی با تیم ملوان بندر انزلی قراردادی دو ساله امضا کرد.

پس از اشتباهات او در بازی پرسپولیس و سپاهان تعدادی از هوادران به اشتباه به صفحه اینستاگرام ایمان صادقی که همنام اوست و کشتی‌گیر است حمله کردند.

لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi

چند روزی است که صحبت از انتقال ایمان صادقی دروازه‌بان تیم پرسپولیس به تیم‌های دیگر شنیده می‌شود این در حالی است که با وجود پیگیری برخی رسانه‌ها اما ایمان صادقی در مصاحبه‌های خود جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم‌های دیگر را قویاً تکذیب کرده و عنوان می‌کند دوست دارد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد.

با این حال این اتفاق عصر دیروز افتاد و صادقی با فسخ قرارداد با سرخپوشان پایتخت راهی تیم دسته اولی خونه به خونه بابل شد. با جدایی صادقی از پرسپولیس حالا سرخپوشان به دنبال گزینه جانشینی برای او خواهند بود و در این‌باره نام‌های زیادی شنیده می‌شود.
از محسن فروزان، علیرضا بیرانوند و پاشنکو گرفته تا آخرین گزینه که نام مهرداد طهماسبی مطرح شده است اما در همین خصوص شنیدیم مذاکرات اولیه با محمدرشید مظاهری، گلر تیم ذوب‌آهن اصفهان انجام شده و حتی طرفین به توافقات اولیه هم دست پیدا کرده‌اند.
ظاهراً مظاهری در مذاکره با سرخ‌ها مدعی شده از یک تیم دسته اولی فرانسه هم پیشنهاد دارد و باشگاه ذوب‌آهن موافقت خود را برای جدایی او و پیوستنش به این تیم فرانسوی اعلام کرده و اگر بنا به هر دلیلی این انتقال انجام نشود، او دوست دارد نیم‌فصل دوم در پرسپولیس توپ بزند ولی نکته حائز اهمیت این است که معمولاً باشگاه ذوب‌آهن به همین راحتی بازیکن خود را از دست نمی‌دهد به خصوص که به خوبی به یاد داریم سعید آذری در چند مقطع مانع انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس شد و حالا هم بعید است او به همین راحتی رضایتنامه دروازه‌بان تیمش را برای پرسپولیس صادر کند!

 لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi

سوابق ایمان صادقی

لیگ تیم لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi لیست بازیکنان پرسپولیس بیوگرافی فوتبالیست ها بیوگرافی ایمان صادقی اخبار ورزشی Iman Sadeghi
جام خلیج فارس پرسپولیس ٣۶٠ ۴ ٠ ٠ ٠ ٠ ٠ ٠ ٠
جام خلیج فارس ملوان ١۵٢۶ ١٧ ٠ ٠ ٠ ٠ ١ ٠ ١
جام خلیج فارس ملوان ١١٧٠ ١٣ ٠ ٠ ٠ ٠ ٠ ٠ ٠
جام خلیج فارس استیل آذین ١٨٠ ٢ ٠ ٠ ٠ ٠ ٠ ٠ ٠
جام خلیج فارس استقلال ٠ ٠ ٠ ٠ ٠ ١ ٠ ٠ ٠

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ