سامانه جدید بارشی جمعه از راه می‌رسد

0
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: بعد ازظهر جمعه سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می شود.
هشدار هواشناسی سوابق احد وظیفهاحد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش نسبی دما طی روزهای پایانی هفته در غالب نقاط کشور بخصوص در سواحل دریای خزر از وزش بادهای نسبتاً شدید جنوبی در استان‌های اردبیل و گیلان خبر داد.

وظیفه با بیان این که از اواخر وقت  امروز و صبح فردا در سواحل شرقی دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد، افزود: طی امروز و فردا آسمان در اکثر مناطق کشور بویژه مناطق مرکزی و تهران آرام و پایدار پیش بینی می شود که پیامد آن انباشت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی است.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از بعد ازظهر جمعه سامانه بارشی، از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و سبب ابرناکی و بارش در این مناطق خواهد شد.
وظیفه با بیان این مطلب که امروز در ارتفاعات خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و برخی مناطق شمال غرب افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد رخ خواهد داد.
این مسئول طی امروز و فردا، مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب تنگه هرمز را مواج است.

به گفته وظیفه، آسمان تهران امروز، نیمه ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

هم اکنون (ساعت ۵:۳۰ صبح چهارشنبه) دمای هوای تهران ۴ درجه بالای صفر است و شهرهای تبریز ۱ درجه ،کردستان ۲ درجه و بیرجند ۲ درجه زیر صفر را تجربه می‌کنند.

منبع: میزان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ