راز قتل جوان ۱۹ ساله در دست نوشته های عاشقانه

0
خانواده جوان ۱۹ ساله‌ای که از یک سال قبل در یکی از شهرهای خوزستان ناپدید شده بود تصورش را هم نمی‌کردند که روزی جسد او را پیدا کنند.
ماحرای عاشقانه قتل عاشقانه حوادث خوزستان اخبار قتل اخبار خوزستان اخبار جنایی
دست‌نوشته عاشقانه‌ای که از جوان گمشده به‌جا مانده بود راز قتل او را فاش کرد.خرداد سال گذشته مأموران پلیس آگاهی استان خوزستان در جریان ناپدید شدن مرموز پسر ۱۹ساله‌ای به‌نام منصور قرار گرفتند؛ پسری که هیچ‌کس از سرنوشت او خبر نداشت و معلوم نبود چه بلایی سرش آمده است. با گذشته هفته‌ها از ناپدید شدن منصور، تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از او به‌جایی نرسید و این در حالی بود که خانواده‌اش نیز هرچه جست‌وجو کردند نتوانستند وی را پیدا کنند. در چنین شرایط همه تصور می‌کردند منصور از خانه فرار کرده است تا اینکه پدرش دست‌نوشته‌ عاشقانه‌ای پیدا کرد.

در این دست‌نوشته منصور از دختری به اسم مینا نام برده بود و به‌نظر می‌رسید که عاشق او بوده است. وقتی این دست‌نوشته در اختیار پلیس قرار گرفت، مأموران حدس زدند که شاید مینا از سرنوشت جوان گمشده خبر داشته باشد اما هیچ‌کس مینا را نمی‌شناخت و نشانی محل زندگی او را نمی‌دانست.کارآگاهان پلیس با بررسی‌های تخصصی و پرس و جو از دوستان منصور در نهایت موفق شدند به سرنخ‌هایی از مینا دست پیدا کنند و این دختر جوان به اداره آگاهی احضار شد.

راز جنایت

روزی که مینا مقابل کارآگاهان قرار گرفت، دستپاچه و آشفته بود. هر چند در ابتدا سعی داشت آشنایی‌اش با منصور را کتمان کند اما در ادامه بازجویی‌ها نتوانست حقیقت را پنهان کند و پرده از راز قتل منصور برداشت. او گفت: ۲سالی بود که من و منصور همدیگر را می‌شناختیم و عاشق هم شده بودیم. حتی برای ارتباط با او مخفیانه تلفن همراه خریده بودم تا اینکه یک روز برادرم این تلفن را پیدا کرد و رازم فاش شد. برادرم ماجرا را به پدر و مادرم هم اطلاع داد و پس از آن نقشه کشید که هر طوری شده از منصور انتقام بگیرد.

یک روز وقتی منصور برای دیدن من آمده بود، برادرم به او حمله کرد و دست و پایش را بست. پس از آن با چوب به جانش افتاد و در نهایت هم او را سوار ماشینش کرد و رفت. پس از آن دیگر منصور را ندیدم و هرگز نفهمیدم که چه اتفاقی افتاده است.

اعتراف به قتل

با اعترافات دختر جوان، برادرش نیز دستگیر شد. مرد جوان در بازجویی‌ها به قتل منصور اعتراف کرد و گفت: وقتی از راز آنها باخبر شدم، آنقدر عصبانی شدم که تصمیم گرفتم پسر جوان را ادب کنم. روز حادثه آنقدر با چوب او را زدم که جانش را از دست داد. سپس جسدش را داخل ماشین گذاشتم و به راه افتادم. در دل بیابان و در منطقه‌ای دور افتاده، جسد او را از ماشین بیرون انداختم و پس از آن به خانه برگشتم.

با افشای این راز، مأموران برای پیدا کردن جسد مقتول به تکاپو افتادند. در ادامه مشخص شد که مهرماه امسال، کشاورزان در اطراف یکی از شهرهای خوزستان، اسکلت انسانی را پیدا کرده و ماجرا را به پلیس اطلاع داده بودند. پس از آن نیز اسکلت پیدا شده به پزشکی قانونی منتقل شده بود. در ادامه، آزمایشگاه جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شد و با بررسی‌های علمی و انجام آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شد که اسکلت پیدا شده در حقیقت بقایای جسد منصور بوده است. سرهنگ علی حاتمی، رئیس پلیس آگاهی خوزستان با بیان این خبر گفت: با کشف راز قتل جوان ناپدیدشده، برای قاتل قرار قانونی صادر شد و این پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منبع: همشهری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ