سحر دولتشاهی در کنار پدر و مادرش + عکس

0
سحر دولتشاهی بازیگر سینما ؛ در خصوص علت همکاری با فیلم سینمایی «شکاف» گفت: در ابتدا ساختار خوب و کیفیت بالای فیلمنامه من را جذب کرد و بعد اینکه از فیلم قبلی اسدی‌زاده لذت بردم و دوست داشتم و دلیل سوم علاقه و تعلق خاطر فراوانی بود که نسبت به نقشم پیدا کردم که همه این‌ها دلیل همکاری من با کیارش اسدی‌زاده و فیلم «شکاف» شد.
همسر سحر دولتشاهی عکس جدید بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی سحر دولتشاهی اینستاگرام سحر دولتشاهی
این بازیگر درباره دغدغه‌های خود در حیطه بازیگری این گونه بیان کرد: یکی از بزرگترین دغدغه‌های من در دنیای بازیگری همکاری و ایفای نقش در فیلمی با ساختار سینمایی خوب و جذاب است. کاری که هم من و همه همکارانم لذت کافی را خواهند برد و با تمام توان فعالیت خواهند کرد. خدا را شاکرم تا به این لحظه این اتفاق برای من افتاده است.
همسر سحر دولتشاهی عکس جدید بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی سحر دولتشاهی اینستاگرام سحر دولتشاهی
دولتشاهی در پایان صحبت‌های خود درباره علت ماندگاری یک بازیگر در وادی سینما خاطرنشان کرد: خودم را زیاد در جایگاه پیشنهاد و توصیه‌کردن نمی‌بینم؛ اما فکر می‌کنم یک بازیگر هر چقدر و سواد و آگاهی اجتماعی و تفکر خود را در این زمینه بالا ببرد به موفقیت و ماندگاری خود کمک خواهد کرد. البته در این راستا انتخاب فیلم‌هایی که قرار است در آن‌ها نقش‌آفرینی کند، نیز بسیار مهم است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ