تجاوزجنسی به پسر ۱۶ ساله در قهوه خانه

0

نقشه سیاه صاحب یک قهوه‌خانه با خودکشی پسر نوجوانی فاش شد. این پسر ١۶ساله که جان سالم به در برده است، ادعا می‌کند صاحب‌کارش با تهیه فیلم سیاه او را تحت آزار و اذیت‌های خود قرار می‌داد.

٢١ مردادماه  بود که نوجوان ١۶ساله‌ای در دادسرای امور جنایی تهران به طرح شکایت پرداخت. او به همراه پدرش پیش‌روی بازپرس سیفی از  شعبه چهارم دادسرا رفت و گفت: یک‌سالی است که در یک قهوه‌خانه حوالی شرق تهران کار می‌کنم، صاحب قهوه‌خانه سجاد نام دارد. از آنجایی که  سابقه شرارت و زندان دارد، همه از او حساب می‌برند. از ۶ماه پیش بود که سجاد با چاقو تهدیدم کرد و می‌گفت اگر فریاد بزنم مرا می‌کشد. سجاد مرا به اتاقکی در قهوه‌خانه برد و با زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

سجاد در این مدت چندین‌بار با تهدید چاقو مرا تسلیم نیت شوم خود کرد و حتی با موبایلش از من فیلم و تصاویر سیاه تهیه کرد و تهدید کرد که اگر شکایت کنم و به خواسته‌های او تن ندهم، فیلم سیاه را در فضای مجازی، گروه‌های واتس‌آپ وکانال‌های تلگرامی پخش می‌کند. می‌ترسیدم و نمی‌توانستم این موضوع را به کسی بگویم، تصمیم گرفتم خودکشی کنم. قرص خوردم اما پدرم متوجه شد و مرا  به بیمارستان رساند. چند روزی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدم و جان سالم بدر بردم. وقتی پدرم علت خودکشی‌ام را پرسید، تصمیم گرفتم پرده از اقدامات سیاه سجاد بردارم. تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور قاضی سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران مامور رسیدگی به این پرونده شدند.

وقتی به  قهوه‌خانه  سجاد رفتند، متوجه شدند او پا به فرار گذاشته است. قاضی جنایی دستور پلمب قهوه‌خانه را صادر کرد. ازسویی ردیابی‌ها برای شناسایی متهم فراری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با زیرنظر گرفتن پاتوق‌های وی در نهایت متهم را ٢۴ آذرماه در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از پاتوق‌هایش در جنوب تهران دستگیرکردند.

متهم ٢۵ساله صبح دیروز به شعبه چهارم دادسرای جنایی منتقل شد. او که سابقه شرارت و ایراد و ضرب و جرح عمدی و درگیری دارد، در بازجویی‌ها منکر آزار و اذیت شد. او در بازجویی‌ها گفت:   این پسر در قهوه‌خانه‌ام کار می‌کرد و همیشه به‌خاطر دستمزد کمی که می‌گرفت، شاکی بود. بارها از من خواست تا حقوقش را افزایش دهم اما من قبول نکردم برای همین با من دشمن شد او از روی لجبازی این شکایت را علیه من مطرح کرده است. من این اتهامات را قبول ندارم. با ادعاهای سجاد تحقیقات برای افشای زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

منبع : روزنامه شهروند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ