سرنوشت پرونده آزار زن توریست در تهران

0
سرپرست دادگاه کیفری یک تهران با بیان اینکه تحقیقات در مورد پرونده عاملان آزار و اذیت یک زن توریست در حال انجام است، گفت: منتظر نظریه پزشکی قانونی هستیم.
خبرگزاری میزان: «محسن افتخاری» سرپرست دادگاه کیفری یک تهران با اشاره به آخرین جزئیات پرونده آزار و اذیت یک زن توریست بیان کرد: پرونده در دست بررسی است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نظریه پزشکی قانونی در این زمینه اعلام شده است یا خیر، گفت: تحقیقات دراین رابطه درحال انجام است و هنوز نظریه پزشکی قانونی ارسال نشده است.

گفتنی است؛ غلامحسین اسماعیلی در ۳۱ شهریور ماه طی مصاحبه‌ای از ارجاع این پرونده به دادگاه کیفری یک خبر داده بود و گفت: پرونده در دادگاه کیفری یک در دست بررسی است و اینکه آیا تجاوز رخ داده است یا خیر، به نظریه پزشکی قانونی بستگی دارد و دادگاه این موضوع را رسیدگی و حکم قطعی را اعلام می‌کند، برای مشاهده خبر اینجا کلیک کنید.

در یکی از مسیرهای کوهستانی شهر تهران چهار نفر تبعه افغانستانی غیرمجاز یک زن توریست را مورد آزار و اذیت قرار دادند. به دنبال این حادثه فرد مذکور با مراجعه به کلانتری محل به طرح شکایت پرداخت که عوامل کلانتری بلافاصله در صدد شناسایی متعرضین برآمدند و موفق شدند یک نفر از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود را دستگیر کنند.

در ادامه و طی یک سلسله عملیات خاص پلیسی سه نفر دیگر از متجاوزین که به سمت مرز افغانستان متواری شد بودند مورد شناسایی قرار گرفته و در کمتر از ۲۴ ساعت در یکی از شهرستانهای مرزی کشور دستگیر و در نهایت هر چهار نفر متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ