رقابت قالیباف و روحانی

0

همایش حامیان محمد باقر قالیباف شامگاه چهارشنبه و با حضور مشاوران این کاندیدای ریاست جمهوری در این شهرستان برگزار شد.

مسئول ستاد مردمی قالیباف در گچساران در پایان این همایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه ویژه اعضای ستادهای مردمی، پیشرفت عدالت و حزب مستضعفین قالیباف در گچساران با حضور دکتر نوروز و مسکنی از مشاوران ارشد قالیباف برگزار شد.

مازیار قشقایی با بیان این‌که دلیل حضور این افراد ابلاغ سلام ویژه قالیباف به مردم و ستادهای وی در گچساران بود، افزود: ستادهای قالیباف در گچساران ستادهایی فعال و پرشور بود که بر اساس رعایت اخلاق انتخاباتی به تبلیغ و تبیین اهداف و برنامه‌های قالیباف در گچساران پرداختند.

وی ابراز داشت: در این جلسه عملکرد تمامی ستادهای قالیباف در گچساران مطرح، ظرفیت، ظرفیت‌ها و مشکلات موجود مطرح و فعالیت‌های که ستادهای مختلف با مدیریت مرکزی و مردمی صورت گرفته بود، اعلام شد.

مسئول ستاد مردمی قالیباف در گچساران گفت: امید آن را داریم که قالیباف در گچساران و حوزه استحفاظی آن رأی نخست را داشته باشد.

قشقایی وضعیت انتخاباتی قالیباف در کشور را مساعد عنوان کرد و بیان کرد: قالیباف در استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، کردستان، تهران، زنجان و اصفهان وضعیت مناسبی دارند و امروز نیز در کرج مانور انتخاباتی بزرگی به حمایت از قالیباف برگزار شد.

وی تأکید کرد: آرای قالیباف در این استان‌ها افزون بر ۵۰ درصد آرا بوده و وضعیت خوبی مشاهده شده و بسیاری از کارشناسان احتمال کشیده شدن انتخابات به دور دوم میان قالیباف و روحانی را پیش‌بینی کرده‌اند.

قشقایی از هواداران قالیباف خواست تا با آرامش خاطر و بدون هیچ دلهره‌ای در انتخابات ۲۴ خردادماه شرکت کرده و با خلق حماسه سیاسی مورد تأکید مقام معظم رهبری به انتخاب قالیباف در این عرصه همت ورزند.

مسئول ستاد مردمی قالیباف در گچساران عنوان کرد: بسیار امیدواریم که یا در مرحله نخست و یا در مرحله دوم قالیباف به عنوان رئیس جمهور یازدهم انتخاب شود.

قشقایی با بیان این‌که قالیباف از وضعیت انتخاباتی حوزه گچساران بسیار راضی است، تصریح کرد: فعالیت‌های تبلیغی در حوزه‌های مختلف به اطلاع قالیباف رسیده و وی نیز از این وضعیت رضایت کاملی دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ