کنترل نامحسوس بازیکنان استقلال

0

بازیکن پرسپولیس ادعا کرد که سرمربی تیم استقلال برای بازیکنانش بپا استخدام کرده و رفتار و کردار آنها را به طور نامحسوس در خارج از زمین تمرین و مسابقه کنترل می کند.

دانا ، میلاد غریبی، مهاجم فصل گذشته سایپا که با کلی امید و آرزو امسال به پرسپولیس پیوست، در گفت و گویی ضمن تأکید به جدایی از جمع سرخپوشان در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، در خصوص مسائل اخلاقی و مشکلات خانوادگی که گفته می‌شود منجر به نیمکت نشینی وی در پرسپولیس شده است، ادعای عجیبی را مطرح کرده است. وی در این مورد گفته: کسانی که به من شک دارند می توانند مرا تعقیب کنند.

وی در ادامه صحبت هایش گفت: اصلا یک کار دیگر می‌توانند مانند آقای قلعه نویی که برای برخی از بازیکنان استقلال «بپا »استخدام کرده در مورد من هم این کار را بکنند. نمی گویم بازیکن سالمی هستم اما از خیلی ها که ادعا می کنند پاک تر هستم. بیایید ببینید شبانه روزم را چگونه می گذرانم.

این ادعا پیش از آنکه تکذیبی نسبت به اعمال غریبی باشد، رفتار جدید سرمربی آبی‌پوشان نسبت به بازیکنانش را رو کرده و بر طبق این گفته بازیکن پرسپولیس، امسال قلعه‌نویی علاوه بر صحبت‌های جنجالی و جهت گیری‌های مختلف و متعدد نسبت به اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی، برای بازیکنانش ناظرین ویژه و البته نامحسوس استخدام کرده است تا به این ترتیب بازیکنان تیمش به خصوص شهرستانی‌ها را زیرنظر بگیرد.

در این خصوص و این ادعای جالب باید صبر کرد و عاقبت ماجرا را انتظار کشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ