خودرو mvm چینی در سانحه مشهد نصف شد +عکس

0

بامداد روز دوشنبه یک خودروی سواری مدل ام. وی ام. در ابتدای محور بهشت رضا(ع) مشهد و حد فاصل دوربرگردان طرق به دلایل نامعلوم دچار واژگونی شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خصوص تشریح جزئیات حادثه و نحوه امداد رسانی به حادثه دیدگان به مهر گفت: با اطلاع از وقوع این حادثه نجاتگران این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.مشخصات ام وی ام x33 s مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت mvm x33 s حوادث مشهد ام وی ام x33 جدید اخبار مشهد mvm x33 new
آتش پاد سوم مهدی رضایی بیان کرد: شدت ضربات وارده در این سانحه موجب شده بود که بخشی از خودرو از سایر بدنه و اتاق به طور کامل جدا شود.

وی افزود: با وجود اینکه این خودرو دارای دو سرنشین بود وشدت ضربات وارده موجب از هم پاشیدگی اتاق این خودرو شده بود اما خوشبختانه شدت ضربات وارده آسیبی به سرنشینان این خودرو وارد نکرد و این دو شهروند از این سانحه جان سالم به در بردند.

مشخصات ام وی ام x33 s مدیران خودرو قیمت محصولات مدیران خودرو قیمت mvm x33 s حوادث مشهد ام وی ام x33 جدید اخبار مشهد mvm x33 new

وی افزود: آتش نشانان برای پیشگیری از حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت با قطع برق ماشین و جلوگیری از نشت بیشتر بنزین از خطر انفجار خودرو و بروز حادثه ای دیگر جلوگیری و نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ