دانلود آهنگ “باید بدونی” شیث رضایی + کنسرت

0
او یکی از بازیکنان جنجالی باشگاه «پرسپولیس تهران» در سال‌های پس از انقلاب است. فراز و فرود زیادی داشت اما حتی زمانی که از این باشگاه تهرانی رفت باز هم علاقه خودش به رنگ قرمز را پنهان نکرد. اکنون هم که رسماً به دنیای خوانندگی قدم گذاشته باز هم این علاقه در کاراکتر او وجود دارد.
همسر شیث رضایی کنسرت شیث رضایی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بیوگرافی شیث رضایی
«شیث رضایی» رسما وارد عرصه موسیقی شده و اولین قطعه‌اش به نام «باید بدونی» را منتشر کرده است. این اثر با ترانه «حمید فریزند»، ملودی «مهدی دارابی» و تنظیم «مسعود جهانی» تهیه شده است. پیش از انتشار این اثر به سراغ شیث رضایی رفتیم از او درباره تجربه جدیدش سوال کردیم. تجربه‌ای که کاملا رسمی و با همکاری چهره‌های مطرح موسیقی است و همین مساله باعث شده تا خود شیث نسبت به آینده امید زیادی داشته باشد و حتی با قاطعیت از کنسرت هم صحبت کند.
شیث رضایی در ابتدای صحبت‌های خود گفت:«من مدت زمان زیادی نیست که به شکل جدی وارد عرصه موسیقی شده‌ام و در این کار ادعایی هم ندارم. ورود من به موسیقی براساس احساس خودم بود و خوشحال هستم که پس از ورود به دنیای این هنر با افراد پاک و صادقی برخورد کردم. خیلی‌ها به من پیشنهادات گوناگونی برای فعالیت متمرکز در موسیقی ارائه کردند اما نسبت به آنها تمایلی نداشتم و قدم جدی برنداشتم. اما از زمانی که با «مسعود جهانی»، «رضا شیری» و آقای «مجید طوسی» آشنا رغبت من برای حضور جدی در موسیقی و خواندن هم بیشتر شد. زیرا این افراد از بهترین‌های موسیقی در زمینه تولید و تهیه‌کنندگی هستند و سابقه درخشانی در کارهای خود دارند.»
او نحوه ورودش از دنیای فوتبال به خوانندگی و اینکه آیا بر مبنای سابقه قبلی بوده را اینگونه تشریح کرد:«من کار موسیقی را به شکل متمرکز پیگیری نمی‌کردم. به دلیل اینکه فوتبالیست حرفه‌ای بودم شرایط برای این امر فراهم نمی‌شد و شاید هم خودم تمایل زیادی نداشتم که موسیقی را به شکل جدی دنبال کنم. زیرا می‌خواستم که فقط روی یک کار تمرکز داشته باشم.
زمانی که فعالیت فوتبالی من کمرنگ شد تصمیم گرفتم موسیقی را که علاقه زیادی به آن داشتم دنبال کنم. البته رضا شیری هم در ابتدای راه به من گفت که خدا این صدای تو را می‌توانست به شخص دیگری بدهد؛ چرا از این موهبت الهی استفاده نمی‌کنی؟ هیچ ادعایی در دنیای موسیقی ندارم و همه فعالان این حوزه اساتید من هستند و امیدوارم آثارم مورد توجه مخاطبان عزیز قرار گیرد. یکی از مهمترین دلایل من برای انتشار قطعه و آلبوم این است که بتوانم کنسرت برگزار کنم. دوست دارم کنسرت من میعادگاه طرفداران پرسپولیس باشد و با همه آنها مجددا ملاقات کنم زیرا دلتنگشان هستم.»
اظهار نظر جالب شیث رضایی درباره کنسرتش باعث شد تا این سوال را از او بپرسیم که آیا کنسرت‌های او در صورت برگزاری فقط مختص طرفداران پرسپولیس است؟ و این جواب را از او شنیدیم:«تمام هدف من این است که کنسرت برگزار کنم زیرا نقطه عطف فعالیت‌های یک خواننده زمانی است که روی استیج حاضر می‌شود و از نزدیک با مخاطبانش دیدار می‌کند. کنسرت من فقط مختص پرسپولیسی‌ها نیست و هرکسی که تشریف بیاورد عزیز است و قدم همه مخاطبان روی چشمان من است. من سالیان سال در استان‌های مختلف به همراه تیم پرسپولیس بازی کرده‌ام و دلتنگ تمامی طرفداران عزیز از شهر مختلف هستم.»
موضوع بعدی بحث ما درباره بازیگران و فوتبالیست‌هایی بود که طی سال‌های گذشته به سراغ خوانندگی آمدند اما اغلب شکست خوردند. مدافع سابق تیم پرسپولیس با قاطعیت به رویه‌ای که پیش‌گرفته اشاره کرد و از آسیب‌شناسی‌هایی که داشته سخن گفت:«من از مدت‌ها قبل درحال برنامه‌ریزی و بررسی برای شروع رسمی فعالیت‌ در زمینه خوانندگی هستم. برخی از کسانی که از سایر عرصه‌ها به دنبال اجرا رفتند با شکست مواجه شدند. ولی من آسیب‌شناسی داشتم و همه شرایط و جوانب را بررسی کردم.
به همراه دوستان شرکت سل فا، رضا شیری و مسعود جهانی اشتباهات سایر افرادی که از یک حیطه کاری دیگر وارد موسیقی شدند را ریشه‌یابی کردیم. این قطعه من از مدتها قبل آماده است ولی نمی‌خواستیم که اشتباهی داشته باشیم و عجله نکردیم. در ادامه و برای سایر قدم‌هایی که می‌خواهم در موسیقی بردارم هم با دقت پیش برویم. همچنین تمامی تک قطعات و فعالیت‌های من در چارچوب قوانین وزارت ارشاد است و همین مساله باعث می‌شود که در یک مسیر مشخص گام برداریم.»
او همچنین نظر خود درباره آثار موسیقی سایر فوتبالیست‌ها نظیر «پژمان جمشیدی» و «رضا عنایتی» را اینگونه بیان کرد:«دوستان فوتبالیست من هم تا کنون فعالیت‌های خوبی در زمینه موسیقی داشته‌اند ولی من به شکل کاملا متفاوتی حرکت می‌کنم و مسیر دیگری را پیش گرفته‌ام. انتخاب‌هایی هم که در دنیای موسیقی تا کنون داشته‌ام بر مبنای همین بود که می‌خواستم حرف جدیدی برای گفتن داشته باشم و در ادامه هم اینگونه خواهد بود.»
شیث رضایی نهایتا اولین قطعه رسمی خود را معرفی کرد و گفت:« اولین قطعه من «باید بدونی» نام دارد که ترانه آن از سروده‌های «حمید فریزند» است. «مهدی دارابی» ملودی آن را ساخته و «مسعود جهانی» هم تنظیم کرده است. ضبط کار در استودیو رضا شیری ضبط شد و قطعه خوبی از آب درآمده است. سه تک قطعه دیگر هم طی ماه‌های آینده منتشر خواهم کرد و سپس وارد مرحله تولید و انتشار آلبوم می‌شویم. قطعه بعدی هم که آماده انتشار دارم تنظیم ترنس دارد.»

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی بنام باید بدونی با بالاترین کیفیت

Download New Music Sheys Rezaei – Bayad Bedooni

تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود جهانی , ترانه سرا : حمید فریزند
ملودی : مهدی دارابی , مدیر تولید : رضا شیری , هماهنگی : یاسین طوسی
طراح : امیر علی سلطانی , تهیه شده در استدیو رضا شیری

آهنگ جدید شیث رضایی بنام باید بدونی

دانلود با کیفیت ۳۲۰ – ۸٫۳۰ مگابایت

دانلود با کیفیت ۳۲۰ – ۸٫۳۰ مگابایت

دانلود با کیفیت ۱۲۸ – ۳٫۴۰ مگابایت

دانلود با کیفیت ۱۲۸ – ۳٫۴۰ مگابایت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ