یک زن اصفهانی ۵ قلو به دنیا آورد + عکس

0
یک بانوی ۳۴ ساله اصفهانی ۵ قلو به دنیا آورد.

مادر این نوزدان در ۲۸ هفتگی بارداری خود دچار درد و خونریزی شد که به اجبار با عمل سزارین و تلاش گروه پزشکی، ۲ دختر و ۳ پسر او با موفقیت به دنیا آمدند.

وزن نوزاد پنجم ۶۲۰ گرم است که بهترین وزن را در بین خواهران و برادران خود دارد. با توجه به اینکه این نوزادان در ۶ ماهگی متولد شده‌اند، باید برای تکامل رشد در دستگاه نگهداری شوند اما حال عمومی آنان رضایت بخش است.

زایمان اخبار اصفهان

مادر ۵قلوهای اصفهانی گفت: ۵قلوها هدیه‌ای ارزشمند از طرف خداوند به من و همسرم هستند و اگر بتوانم از عهده هزینه‌های نگه‌داری بربیاییم، آنها را نگه‌ می‌داریم.

بانوی ۳۴ساله اصفهانی در سومین زایمان خود ۵قلو به دنیا آورد، مادر این نوزدان در ۲۸هفتگی بارداری خود دچار درد و خونریزی شد که به‌اجبار با عمل سزارین و تلاش گروه پزشکی، ۲ دختر و ۳ پسر این خانم اصفهانی با موفقیت به دنیا آمدند.

زهرا شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره زایمان خود و به دنیا آوردن ۵قلوها اظهار داشت: این دوره بارداری من به‌علت ۵قلو بودن نوزادان، در استراحت مطلق سپری شد، پس از یک ماه بستری بودن در بیمارستان به‌علت خون‌ریزی روز گذشته مورد عمل جراحی و سزارین قرار گرفتم.

زایمان اخبار اصفهان

وی با بیان “این سومین بارداری من بود” افزود: قبل از این ۵قلوها ۲ بار دیگر نیز باردار شده بودم که حاصل آن ۲ پسر ۱۳ و ۱۰ساله است.

مادر ۵قلوهای اصفهانی با ابراز “از هیچ روش ناباروری استفاده نکردم و این بارداری کاملاً طبیعی بود”، گفت: من و همسرم دختردایی ــ پسرعمه هستیم و چندقلوزایی در خانواده ما ارثی است.

وی با اشاره به نحوه پرداخت هزینه‌های بیمارستانی گفت: متأسفانه من تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستم و هزینه‌های بیمارستان تاکنون به‌صورت آزاد پرداخت شده و همسرم در تلاش برای گرفتن بیمه سلامت است.

شمسی درباره شغل همسر خود و منبع درآمدی خانواده برای تأمین معاش ۵ قلوها گفت: همسرم یک کارگر ساختمانی بوده که در حال حاضر ۷ ماه است که بیکار بوده و تاکنون برای تأمین هزینه‌ها هیچ کمکی دریافت نکردیم.

 

وی در خصوص محل سکونت خود اظهار کرد: ما در حال حاضر ساکن روستای چم‌نور بخش باغ‌بهاداران از شهرستان لنجان هستیم.

مادر ۵قلوهای اصفهانی در پاسخ به این سؤال که آیا ۵قلو‌ها را نگه می‌دارد یا خیر، گفت: این هدیه‌ای است که خداوند به من و همسرم داده است و اگر بتوانیم از عهده هزینه‌های نگه‌داری بربیاییم، آنها را نگه‌ می‌داریم.

به گزارش تسنیم، وزن نوزاد پنجم ۶۲۰ گرم است که بهترین وزن را بین خواهران و برادران خود دارد، با توجه به اینکه این نوزادان در ۶ماهگی متولد شده‌اند، باید برای تکامل رشد در دستگاه نگهداری شوند، اما حال عمومی آنان رضایت‌بخش است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ