ماجرای ملاقات پوتین و مرکل در حضور سگ سیاه + عکس

0

رئیس جمهوری روسیه پس از گذشت هشت سال از طرح موضوع ترسیدن آنگلا مرکل صدراعظم آلمان از سگ وی گفت که هدف از آوردن سگ سیاهش به سالن محل دیدار با مرکل ترساندن وی نبوده است. 

به گزارش العالم، ماجرا مربوط به زمانیست که پس از دیدار آنگلا مرکل با ولادیمیر پوتین در ژانویه ۲۰۰۷ دراقامتگاه  رئیس جمهوری روسیه در شهر سوچی، عکس هایی منتشر شد که در آن آنگلا مرکل در موضعی انفعالی به حضور سگ سیاه و ترسناک ولادیمیر پوتین در جلسه واکنش نشان می دهد. 

ثروت ولادیمیر پوتین بیوگرافی ولادیمیر پوتین بیوگرافی آنگلا مرکل اخبار روسیه

برخی منابع خبری امروز سه شنبه گزارش کردند که پوتین پس از این همه سال گفته است که هدف ازآوردن سگ سیاهش به داخل سالن محل دیدار با مرکل، ترساندن وی نبوده است. 

تصاویرمنتشر شده از دیدار پوتین و مرکل در ژانویه ۲۰۰۷ که درمنزل تابستانی پوتین در شهر سوچی درمرزهای غربی روسیه گرفته شده سگ سیاه بزرگی رانشان می دهد  که وارد اتاق جلسه دو طرف شده  و به نظر می رسد که صدراعظم آلمان از وجود سگ احساس خوبی ندارد و از آن ترسیده است. 

ثروت ولادیمیر پوتین بیوگرافی ولادیمیر پوتین بیوگرافی آنگلا مرکل اخبار روسیه

گزارش ها حاکیست مرکل از سال ۱۹۹۵ و پس از مواجه شدن با حمله یک سگ، از این حیوان می ترسد. 

ولادیمیر پوتین درمصاحبه با روزنامه آلمانی “Bild” درباره این تصویر گفته است ” می خواستم کار قشنگی انجام دهم، ولی وقتی متوجه شدم که مرکل سگ ها را دوست ندارد، از وی عذرخواهی کردم”. 

این حادثه درآن زمان که مرکل برای سال دوم در سمت صدراعظمی آلمان بود، جنجالی گسترده در رسانه های این کشور ایجاد کرد.   

ثروت ولادیمیر پوتین بیوگرافی ولادیمیر پوتین بیوگرافی آنگلا مرکل اخبار روسیه
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ