سردار آزمون در لیست ۱۰۰ بازیکن برتر جهان

0
وب سایت تحلیلی outsidetheboot در گزارشی، مهاجم تیم ملی کشورمان را یکی از ۱۰۰ بازیکن برتر جوان جهان توصیف کرد.

به گزارش تراز ، این پایگاه اینترنتی ۱۰۰ پدیده فو‌تبا‌ل جهان را که در سال ۲۰۱۶ باید بازی آنها را تماشا کرد، معرفی کرده است  که نام سردار آزمون، مهاجم  جوان تیم ملی کشورمان هم در میان آنها به چشم می خورد.همه این ۱۰۰ بازیکن متولد اول ژانویه ۱۹۹۵ به بعد هستند.

در مقدمه این گزارش می خوانیم :
فصل گذشته در این مقطع ، سردار آزمون “لیونل مسی ایران» لقب گرفت. این گفته هر چیزی را که شما نیاز است درباره آزمون بدانید، به شما می گوید. او یکی از بهترین بازیکنان جوان ایران است که رکورد گلزنی چشمگیری برای تیم ملی کشورش دارد. او در سال ۲۰۱۵ در ۱۱ بازی ۷ گل برای ایران به ثمر رساند. گل هایی که او در مقدماتی جام جهانی در برابر هند، گوام و ترکمنستان  و جام ملت های آسیا  مقابل قطر به ثمر رساند برای کشورش مهم بوده اند. این مهاجم روبین کازان که  به  طور قرضی برای روستوف روسیه  بازی می کند دارای ویژگی های بزرگی است که به او امکان می دهد موفقیت بین المللی بسیاری داشته باشد.

در بخش تجزیه و تحلیل این گزارش نیز آمده است:
آزمون با قامت و فیزیک بدنی فوق العاده خود اغلب یکی از بازیکنان بزرگ زمین فوتبال است. او سایز بدنی قابل توجه خود را با توانایی جهش فوق العاده و چابکی خود به هم آمیخته است. این ترکیب سایز بدن و توانایی های ورزشی از آزمون تهدید بزرگی در نبردهای هوایی می سازد.

او مدافعان  را در هر اندازه که باشند  در هوا دچار مشکل می کند و در بیشتر نبردها برای زدن ضربات سر بر روی سانترهای ارسالی یا ضربات آزاد پیروز می شود.آزمون علاوه بر توانایی خود در سر زنی، در محوطه جریمه هم یک تمام کننده بسیار خوب است. بیشتر گل های او برای روستوف از درون محوطه جریمه به ثمر رسیده است. قدرت تمام کنندگی او  دلیل موفقیت بسیار زیاد این بازیکن در تیم ملی فوتبال ایران است. آزمون در محوطه جریمه همیشه در دسترس هم تیمی های خود است.

این جوان یک مهاجم تاکتیکی چند منظوره برای باشگاه و کشور است. برای ایران او  هم درترکیب دو مهاجمی و هم تک مهاجم بازی کرده است. و در هر دو مورد هم موفق بوده است.

آزمون در سیستم ۲-۴-۴ دو گل مقابل گوام  به ثمر رساند و  در برابر قطر نیز به عنوان تک مهاجم یک گل زد. در سیستم دو مهاجم  او می تواند توپ را نگه دارد، و یا  با سر آن را به مهاجم دیگری بسپارد. وقتی  هم که تنها بازی می کند فرارهای هوشمندانه ای به محوطه جریمه دارد و آنجا منتظر سانتر می ماند . هر دو سیستم به او امکان می دهد از توانایی های هوایی خود بهره ببرد، و فرصت هایی در محوطه جریمه به دست آورد. در نتیجه، او همیشه در گل های ایران نقش دارد.

این گزارش در پایان پیش بینی کرد آزمون می تواند به یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر روسیه تبدیل شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ