اتهام کلاهبرداری ۶۵ میلیارد تومانی در پروژه “پردیسبان “

0
قاضی پرونده شرکت سرمایه گزاری پردیسبان گفت: در حال حاضر اتهام مدیر بازداشت شده، کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی سهام به ارزش ۶۵۰ میلیارد ریال است اما هنوز تحقیقات در این باره تکمیل نشده است و بررسی ها برای کشف زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.
روزنامه خراسان در شماره پنج شنبه گذشته خود مصاحبه ای با حیدری قاضی شعبه ۲۰۹ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که قاضی پرونده شرکت پردیسبان نیز است انجام داده که اهم اظهارات وی به شرح ذیل است:
– پرونده شرکت پردیسبان در مرحله تحقیقات قرار دارد و نمی توان تمامی جزییات آن را افشا کرد.
– پرونده شرکت سرمایه گزاری پردیسبان از حدود ۱۴ ماه پیش با طرح شکایت تعدادی سهامداران که گفته بودند فریب تبلیغات واهی شرکت را خورده و مبالغ میلیونی از دست دادند آغاز شد.
– شاکیان معتقد بودند زمینی در آبیک قزوین خریداری شده و قرار است هتلی چندین ۱۰ طبقه ساخته شود! و به همین علت مدیران اقدام به فروش سهام کرده اند.
– با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد برخی افراد که سهام به ارزش یک ریال داشته اند را تا ۴۳ تومان فروخته اند و سپس با تبلیغات آن را تا ۱۱۰ تومان افزایش داده اند.
– هیچ گونه عملیات اجرایی در زمین مذکور صورت نگرفته و اصلا چنین پروژه ای وجود خارجی ندارد!
– برخی دست اندرکاران شرکت بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفتند که در این میان یکی از مدیران اصلی شرکت تعهد داد تا حق و حقوق سهامداران را پرداخت کند.
– متاسفانه علی رغم رافت اسلامی که درباره مدیران این شرکت لحاظ شده پس از چندین ماه هنوز به تعهدات خود عمل نکرده اند.
– یکی از مدیران اعلام کرد حاضر است به سهامداران زمین واگذار نماید که با بررسی صورت گرفته مشخص شد به برخی از خریداران تنها ۱۰ سانتی متر زمین می رسد!
– با افزایش شاکیان یکی از مدیران که با قرار وثیقه آزاد شده بود مجددا احضار و بازداشت شد.اتهام وی کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی سهام به ارزش ۶۵ میلیارد تومان می باشد اما هنوز تحقیقات تکمیل نشده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ