انتقام به روش یک زن چینی! + تصاویر

0

 این روزها داستان انتقام زنی چینی از نامزد سابق و خانواده او به‌ سرعت در رسانه‌های اجتماعی این کشور پخش‌شده است. پس‌ازآنکه این خانم اهل استان هنان به خاطر وزن بالا از سوی خانواده نامزدش طرد شد، از طریق عمل لیپوساکشن تمام چربی‌های بدنش را برداشت، با بخشی از آن یک قالب صابون ساخت و به‌عنوان کادو برای مادرِ نامزد سابقش فرستاد!

لیپوساکشن زندگی در چین زن چینی دختر چینی اخبار چین

این خانم در فضای مجازی با عنوان «ژیائو ژیائو عاشق خوردن و زیبایی است» فعالیت دارد. او روز هفتم ژانویه عکسی از خود در Weibo منتشر کرد که در آن قالب صابونی را در دست دارد و زیر آن نوشته است: یانگ ژیئولی، آیا هنوز آخرین جشنواره‌ی بهاره را به یاد داری؟ ازآنجایی‌که امسال دیگر نمی‌توانم با تو به خانه بیایم، از چربی بدن خودم قالب صابونی ساختم تا مادرت با آن حمام کند! جشنواره‌ی بهاره زمان هدیه دادن به مردانِ سطح پایینی است که زنان را بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌کنند.

لیپوساکشن زندگی در چین زن چینی دختر چینی اخبار چین

به‌علاوه ژیائو ژیائو تصویری از دعوای اس ام اسیِ خود با نامزد سابقش گذاشته است. ظاهراً ژیائو در این متن می‌گوید: از چربی بدنم یک قالب صابون برات ساختم تا مادرت با آن حمام کند. سال نوی چینی، فرصتی برای غافلگیر کردن مردانی است که کتاب را بر اساس جلدش قضاوت می‌کنند که یانگ هم در پاسخ می‌گوید: چرا داری مرا در اینترنت بد جلوه می‌دهی؟! ما دیگر جداشده‌ایم، لازم نبود بری بیمارستان و چربی‌هایت را در بیاوری و حال من را هم به هم بزنی! لعنتی! من آدم‌ها را بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌کنم؟ نباید حال مادرم را به هم می‌زدی.

پاسخ قوی یانگ باعث نشد که ژیائو سکونت کند و می‌گوید: تو گفتی من چاقم. باورت بشه یا نه دارم این صابون را برای خانواده‌ات می‌فرستم! با اینحال  ژیائو بعداً تصاویر مکالمه‌شان را از Weibo حذف کرد.

هرچند این داستان در وهله‌ی اول برای بسیاری جالبی بود اما هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند صابون درون تصویر از چربی بدن ژیائو ساخته‌شده است و معلوم نیست که واقعاً می‌خواهد آن را برای خانواده نامزد سابقش بفرستد یا فقط می‌خواست با نشان دادن این تصویر او را تحقیر کند. به‌هرحال این کارش توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کرده که احتمالاً هدفش همین بوده است.

لیپوساکشن زندگی در چین زن چینی دختر چینی اخبار چین

پست اصلی او بیش از ۶۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شد، نزدیک ۳۰۰۰ بار لایک خورد و ۵۰۰۰ نظر برای آن به ثبت رسید. بااین‌حال واکنش‌های مردم بسیار متفاوت بود؛ برخی آن را یک استراتژی هوشمندانه نامیدند و عده‌ای افراطی‌گری. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ