پژو کدام خودروهای خود را به ایران می آورد؟

0

آنطور که مسئولان ایران خودرو گفته اند مذاکرات برای تولید سه مدل ۲۰۸، ۳۰۱، ۲۰۰۸ از خودروهای پژو در ایران نهایی شده و با مقایسه مدلهای مورد قرارداد با مدلهای پرفروش پژو در بازارهای جهانی و جای خالی مدل های برتر این شرکت از جمله مدل ۳۰۸ که در سال ۲۰۱۴  خودروی سال اروپا شد، در قرارداد ایران خودرو احساس می شود.

میزان فروش، سهم بازار و مدلهای ارائه شده در بازار رقابتی فرانسه هر چند که بیش از پیش شرایط فروش و رقابت سنگین خودروسازان بین المللی حتی در موطن خود را روشن می کند، قوانین و شرایط فروش در صحنه بین الملل را نیز نمایش می دهد.

در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ رنو کلیو، پژو ۲۰۸ و پژو ۳۰۸ به ترتیب پرفروش ترین خودروهای بازار فرانسه بوده اند. در سال ۲۰۱۵ میزان فروش خودرو در فرانسه ۱۹۱۷۲۳۰ دستگاه و در سال ۲۰۱۴ تعداد ۱۷۹۵۹۱۳ دستگاه بوده است . سهم پژو در سال ۲۰۱۴ تعداد ۳۰۵۰۱۵ دستگاه و در سال ۲۰۱۵ تعداد ۳۲۷۳۹۳ دستگاه بوده است که در هر دو سال رتبه دوم فروش را بعد رنو از آن خود کرده است. پرفروشترین مدلهای پژو در سال ۲۰۱۵ در فرانسه به ترتیب عبارتند از پژو ۲۰۸ با فروش ۹۰۳۶۷ دستگاه ، پژو ۳۰۸ با فروش ۷۵۴۷۴ دستگاه ، پژو ۲۰۰۸ با فروش ۶۳۲۰۴ دستگاه و پژو ۳۰۰۸ با فروش ۳۳۶۴۸ دستگاه .

پرفروش ترین مدلهای رنو نیز به ترتیب عبارتند از رنو کلیو چهار ، رنو کپچر، رنو ساینتیک و رنو تواینگو. طبق گفته مقامات رنو برنامه ریزی برای تولید مدل کپچر و کلیو در کشور ما صورت پذیرفته و در دستور کار قرار دارد که با توجه به رتبه بالای فروش آنها در فرانسه می توان به کیفیت بالا و فروش قابل توجه آنها در بازار ایران نیز امیدوار بود.

قیمت خودرو قیمت پژو 208 قیمت پژو 2008 تصاویر پژو 301

منبع: خبر آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ