فعالیت مجدد پدیده شاندیز با عرضه سهام در بورس

0
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: در صورت تصویب امکان آغاز فعالیت مجدد شرکت پدیده با عرضه سهام در بورس وجود دارد.

محمدعلی پورمختار اظهار داشت: پس از طرح موضوع پدیده در رسانه‌ها و پرداختن به آن به صورت عجولانه سبب شد هجومی برای بازپس‌گیری سپرده‌ها صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها نیز در صورت مراجعه همگی سپرده‌گذاران با مشکل در زمینه پرداخت سپرده‌ها مواجه می‌شوند، عنوان کرد: موضوع پدیده جدا از تخلفاتی که اتفاق افتاده و باید مجموعه قوانین را رعایت می‌کرد، از سوی دیگر مسئولان اجرایی نیز در این زمینه کوتاهی کردند.

پورمختار تصریح کرد: استانداری وقت و مسئولان اجرایی همچون جهاد کشاورزی استان می‌توانستند در این حوزه ورود و کنترل داشته و در صورت نیاز مجوزهای لازم را صادر کنند ولی وقتی موضوع به این شکل فعلی مطرح شد آنها نیز مدعی شده و ورود پیدا کردند که در نهایت وضعیت پرونده قفل شد.

وی عنوان کرد: تصمیمی که در شورای هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گرفته شد بنا بر این شد که امکان و اجازه فعالیت شرکت پدیده ولی به شرط رعایت ضوابط و مقررات داده شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با اشاره به اینکه هر بخش تولیدی این چنینی نیازمند منابع برای فعالیت است، اظهار داشت: گزارش حسابرسی شرکت پدیده در حال انجام بوده تا بتوان زمینه تامین سپرده‌های مردم فراهم کرد و هم موضوع بورسی شدن این شرکت نیز در دستور کار است.

پورمختار در پاسخ به این سئوال که آیا شرکت پدیده فعالیت خود را با عرضه سهام در بورس مجددا آغاز می‌کند، گفت: اگر این موضوع تصویب شود شرکت پدیده با این شکل می‌تواند کار خود را انجام دهد.

منبع: تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ