همسر جیسون رضاییان + عکس

1

جیسون رضاییان خبرنگار ایرانی تبار روزنامه واشنگتن پست آمریکا روز دوشنبه با دو تن از دبیران این روزنامه در نزدیکی یک مرکز پزشکی در لندسهول آلمان به مدت دو ساعت دیدار و گفت و گو کرد.

رضاییان یکی از ۵ تبعه آمریکایی است که در مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا از زندان آزاد شده است.

داگلاس جیل دبیر سرویس خارجی روزنامه واشنگتن پست و مارتین بارون دبیر اجرایی این روزنامه پس از دیدار دو ساعته با رضاییان حال عمومی او را خوب اعلام کردند.

رضاییان به همراه همسر و مادر خود تهران را به مقصد آلمان ترک کرده است. او پیش از عزیمت به آمریکا در آلمان توقفی کوتاه دارد تا معاینات پزشکی از او به عمل آید.

جاسوسان سیا جاسوسان آمریکا بیوگرافی جیسون رضائیان
دیدار رضاییان با دو دبیر ارشد روزنامه واشنگتن پست در آلمانجاسوسان سیا جاسوسان آمریکا بیوگرافی جیسون رضائیان
رضاییان در کنار همسر ، مادر و برادرش در آلمان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهتاب می گوید

    یعنی گاهی اوقات فکر میکنم اسم امثال شمارو چی باید گذاشت؟⭕️گسترش اسلام عزیز در قلب اروپا، لندن

    مسیح پولینژاد اینارو ببینه، میره تو یه اتاق قایم میشه و جیغ میکشه

    سلام
    خدایی ناکرده نمی خوام بگم که این اشتباهه یا هرچیز دیگه
    اما این نکته رو درنظر بگیرید که اکثر این افرا یا پناهنده اجتماعی هستن یا مهاجر مخصوصا از عراق افغانستان سوریه و پاکستان وآفریقا
    درضمن به مسلمان شدن خیلیهاشون نمیشه اعتماد کرد چون خیلیهاشون یاسنی میشن یا تکفیری در ضمن این قسمت شهر که ایشون داشت فیلم میگرفت موقع تعطیل شدن مکان خاص اسلامی هستش.جیسون رضاییان یه جاسوسه بی غیرتها.بعد نوشتین خبرنگار؟سریال گاندو رو ببینید.آرش قادری نویسندش از خودتونه همه بازجوییهاشو دیده کسی نمیخواداز شما که مدافع وطن باشید حداقل باخنجر از پشت نزنید بقیش پیشکش.یعنی حمله طبس رو یادتون رفته باکمک همین جاسوسان به اصطلاح خبرنگار آمریکایی اتفاق افتاد.متاسفم براتون