مراسم تشییع پیکر رضا احدی + مصاحبه با مجیدی ،پیروانی و پروین

0

 مراسم تشییع پیکر رضا احدی، رودی فولر ایران صبح امروز از ورزشگاه شهید شیرودی با حضور جمع کثیری از اهالی فوتبال آغاز شد.

پروین: کارمان شده مدام بیاییم شیرودی تشییع جنازه
علی پروین در مراسم تشیع پیکر رضا احدی گفت:رضا شاگرد خودم بود، من هیچ‌گاه بی‌احترامی از او ندیدم. کار ما این شده که مدام به ورزشگاه شیرودی بیاییم و پیکر پیشکسوتان را تشیع کنیم، بعد به بهشت زهرا و از آنجا هم به خانه‌هایمان برویم.
وی تأکید کرد: امیدوارم مسئولان ورزش به این مشکل رسیدگی‌ کنند و به وضعیت پیشکسوتان رسیدگی شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نیفتیم.
پیروانی: باید تا زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم
مدیر تیم ملی فوتبال گفت: درگذشت مرحوم احدی را به باشگاه استقلال، هواداران این تیم و به خصوص خانواده احدی و جامعه پیشکسوتان تسلیت می گویم.
افشین پیروانی در ادامه بیان کرد: متاسفانه ما تا پیشکسوتان زنده هستند قدرشان را نمی‌دانیم، فقط منتظریم کسی بمیرد تا در ورزشگاه شیرودی پیکیر او را تشییع کنیم.
مدافع پیشین تیم ملی گفت: امیدوارم شرایطی پیش بیاید تا ما پیشکسوتان تا زمانی که زنده هستیم از همدیگر حمایت کنیم و قدر هم را بدانیم و اینطور نباشد تا یک نفر مریض می‌شود و یا خدایی نکرده می‌میرد به او توجه کنیم. وقتی یکی از آنها از دنیا رفت هر چقدر جمعیت هم سرخاکش بیایند فایده‌ای ندارد؛ پس بهتر است تا زنده هستیم از هم حمایت کنیم.
مجیدی: کاش به جای الان زمان زنده بودنش دور هم جمع می شدیم
فرزاد مجیدی گفت:‌ ما یک قهرمان ملی را از دست دادیم اما بعد از سه روز همه چیز را فراموش می‌کنند. بهتر است تا وقتی کسی زنده است به یادش باشیم.
وی ادامه داد: برایم جالب است که تا عزیزی را از دست می دهیم دور هم جمع می‌شویم، زمانی که هادی نوروزی فوت شد همه بهترین نمایش‌ها را بازی کردند اما بعد از یک هفته همه چیز فراموش شد. رضا احدی دوران سختی را سپری کرد و کسی دورش نبود تا او را دلداری دهد اما الان در ورزشگاه شهید شیرودی جمع شدیم و بعد هم به خانه‌هایمان می‌رویم و همه چیز تمام می‌شود اما این داغ است که بر دل خانواده و عزیزان رضا احدی تا همیشه باقی می‌ماند.
حیدری: باور نمی‌کنم احدی از بین ما رفته است
خسرو حیدری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی اظهار داشت: من افتخار شاگردی مرحوم احدی را دارم و باور نمی‌کنم که او از بین ما رفته و دیگر زنده نیست.
وی ادامه داد: مهمترین ویژگی مرحوم رضا احدی جنتلمنی او بود و همیشه سعی می‌کرد شخصیتش را حفظ کند. او دوست نداشت به هر قیمتی به هر جایگاهی برسد و به نظر من مرحوم احدی به حقش در مربیگری نرسید، چرا که دانش فنی بالایی داشت. البته در بحث بازیکنی، اولین لژیونری بود که به آلمان رفت.
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران، درگذشت رضا احدی را به تمام استقلالی‌ها تسلیت گفت و ادامه داد: تمام فوتبالیست‌ها باید به این موضوع فکر کنند که روزی بازنشسته می‌شوند و به توجه نیاز دارند، بهتر است برنامه‌هایی اجرا شود تا پیشکسوتان هرازچندگاهی در مراسم جشنی حضور پیدا کرده و دور هم جمع شوند، نه اینکه در مراسم ختم همدیگر را ببینند. به هر حال، خیلی از آنها برای تیم ملی هم زحمت کشیده‌اند و در خوشحالی مردم سهیم بودند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ