گلوریا هاردی و همسرش ساعد سهیلی در فرانسه +عکس

1

گلوریا هاردی متولد چه سالی است ، چند سالشه ، چند سال دارد؟

گلوریا هاردی gloria hardy بازیگر سریال کیمیا همسر ساعد سهیلی بازیگر جوان سینما که فرزند سعید سهیلی از کارگردانان سینما است می باشد که دو سال پیش با یکدیگر ازدواج کرده اند.

همسر گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی همسر بازیگران بیوگرافی گلوریا هاردی بیوگرافی ساعد سهیلی اینستاگرام گلوریا هاردی gloria hardiy

ازدواج گلوریا هاردی بازیگر نقش “آزاده” با ساعد سهیلی

بیوگرافی گلوریا هاردی

از خوانندگی تا بازیگری

من موزیسین هستم رشته اصلی ام موسیقی است و در فرانسه خواننده بودم اما همیشه به بازیگری هم علاقه داشتم. من فکر می کنم وقتی در کار موسیقی هستی، یک جور بازیگری هم باید بلد باشی که بتوانی خوب اجرا کنی. من توی پاریس مدت کوتاهی چندتا کلاس بازیگری رفته بودم. همانجا علاقه من به بازیگری شروع شد.

همسر گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی همسر بازیگران بیوگرافی گلوریا هاردی بیوگرافی ساعد سهیلی اینستاگرام گلوریا هاردی gloria hardiyinstagram gloria_hardy

ازدواج با ساعد سهیلی

گلوریا هاردی متولد بردو فرانسه است که در مورد نوع آشنایی و ازدواجش با همسرش ساعد سهیلی گفت: آن زمان در پاریس زندگی می کردم و همسرم در جشنواره فستیوال فیلم های ایرانی به پاریس آمده بود ما در این جشنواره با هم آشنا شدیم و بعد با هم ازدواج کردیم.

گلوریا هاردی می گوید که قبلا بازیگری نمی کرده اما در حرفه موسیقی و خوانندگی فعالیت داشته است.

فکر هم نمی‌کردیم این خبر برای مردم خیلی مهم باشد اما بعد از پخش سریال، ازدواج من و ساعد سهیلی برای مردم مهم شد و دوست داشتند ما را با هم ببینند. ما هم عکس دونفره‌ مان را رسانه‌ ای کردیم

گلوریا هاردی بازیگر خارجی ( فرانسوی ) سریال کیمیا در نقش رها – آزاده است. گلوریا هاردی ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند.

گلوریا هاردی: من در تهران شاگرد آزیتا حاجیان بودم ایشان که در سریال کیمیا بازی می کردند در جریان این موضوع بودند که برای سریال و نقش رها به دنبال خانمی که خارجی باشد و فارسی هم بلد باشد هستند ، من تست دادم و قبول شدم .

همسرتان ساعد باعث شد که بازی کنید؟

گلوریا هاردی: من از خیلی وقت پیش بازیگری را دوست داشتم ،و خودم هم در موسیقی فعالیت می کردم به این علت که بالاخره موزیک یک هنر هست بازیگری هم یک هنر هست و من به تمام هنرها علاقه دارم ، و به خاطر اینکه همسرم هم بازیگر هست خودم هم دوست داشتم بازیگر شوم.

ساعد سهیلی : من خیلی به دنبال این نبودم که همسرم بازیگر شود خود گلوریا هم خیلی به طور جدی دنبال این قضیه که حتما بازیگر شود نبود،ولی من آقای افشار کارگردان سریال کیمیا و آقای شفیعی تهیه کننده ی این سریال و گروهشان را کاملا می شناختم و از نظر کیفی و اخلاقی مطمئن بودم ، برای همین برای اولین بار فعلا به همسرم اجازه دادم بازی کند تا ببینم بعدا چه خواهد شد.

گلوریا هاردی: قبلا زیاد از ایران چیزی نمی دانستم ، ولی همیشه کنجکاو بودم که با بخشی از خودم و با وطن خودم آشنا شوم ،من ایران و ایرانی ها را خیلی دوست دارم و آنها هم مرا خیلی دوست دارند.

ساعد سهیلی: من خوشحال می شوم اگر محبوبیت همسرم از من بیشتر شود و همسرم از من مشهورتر شود ما با هم رقابت نداریم من هم مسیری در ذهنم وجود دارد که آنرا ادامه می دهم و فیلم های من هم مخاطبان خاص خودش را دارد.

گلوریا هاردی: من الان در ایران زندگی می کنم ،خانواده های شهدا که همسرشان یا پسرشان را از دست دادند برای من تعریف کردند که در جنگ چه اتفاقی افتاده و اطلاعات خوبی از این بابت داشتم و این موضوع به این خاطر بود که سه سال در ایران زندگی کردم اگر در ایران زندگی نمی کردم از این موضوعات هم حتما بی اطلاع بودم.

چند سال هست که ازدواج کردید؟

گلوریا هاردی: سه سال هست که من و ساعد با هم ازدواج کردیم

ساعد سهیلی : من خیلی تاریخ تولد، تاریخ عقد ، تاریخ ازدواج و این چیزها را در ذهنم ندارم برای همین نمی دانم تولد گلوریا دقیقا چه روزی هست فقط می دانم که متولد نهم ، یا دهم یا یازدهم بهمن هست خوشبختانه ما روی این قضیه هیچ کدام حساس نیستیم

گلوریا هاردی :من متولد یازدهم بهمن هستم، من تولد ساعد را به تاریخ میلادی می دانم که چه روزی هست ، نوزدهم فوریه هست

ساعد سهیلی : من متولد سی ام بهمن هستم

ساعد سهیلی : من با زبان فرانسوی آشنایی نداشتم ، در این سه سال که با گلوریا ازدواج کردم فرانسوی را یاد گرفتم ولی من و گلوریا اوایل با زبان انگلیسی با هم صحبت می کردیم

گلوریا هاردی: من زبان فارسی را از بعد از ازدواجم با ساعد بیشتر یاد گرفتم و از بعد از ازدواج فارسی را روان یاد گرفتم
کدام منطقه از ایران خانم گلوریا را یاد فرانسه می اندازد؟:

گلوریا هاردی: مشهد مرا یاد فرانسه می اندازد به این دلیل که ما به شهر کوچک ابر ده که نزدیک مشهد هست رفته بودیم بعضی از کلمات با لهجه ی ابردهی مثل کلمات فرانسوی بودند مثلا کلمه ی(( اُو ))به معنی آب و خیلی از کلمات دیگر.

ساعد سهیلی: من در خانه کار خاصی نمی کنم یا سر کار هستم یا وقتی هم که در منزل هستم می خوابم و استراحت می کنم .

گلوریا هاردی: من سه سال پیش که تازه با ساعد ازدواج کردم از چیزی که تعجب می کردم این بود که در خانواده های ایرانی حس و عِرق خانوادگی خیلی برایشان مهم هست مثلا اگر یک نفر می خواهد از همسرش جدا شود و طلاق بگیرد نمی گذارند به این سادگی و زود از هم جدا شوند و این موضوع برایم خیلی عجیب بود ، خانواده در ایران یک تکیه گاه و سرپناه خوب و محکمی هست ، ایرانی ها ممکن هست که بین خودشان دعوا داشته باشند اما اگر کسی از بیگانگان بخواهد آن ها را اذیت کند همه با هم متحد هستند و در کنار هم هستند این موضوع هم برایم جالب هست.

گلوریا هاردی: من در بندر بردو در فرانسه به دنیا آمدم ، دلم برای دریا خیلی تنگ می شود در این مدتی که در ایران هستم دریای شمال و جزائر خلیج فارس را دیدم .

ساعد سهیلی: گلوریا یک رگ شیرازی دارد ، مادر گلوریا شیرازی هست ولی خیلی سال هست که در شیراز زندگی نمی کنند و پدر گلوریا هم که اهل بردو فرانسه هست.

گلوریا هاردی: اینکه بازیگری را ادامه خواهم داد یا نه بستگی دارد به پیشنهاداتی که به من می شود اگر پیشنهاد خوبی شود و همسرم ساعد هم اجازه دهد ممکن است دوباره بازی کنم.

همسر گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی همسر بازیگران بیوگرافی گلوریا هاردی بیوگرافی ساعد سهیلی اینستاگرام گلوریا هاردی gloria hardiy

گلوریا هاردی دست در دست همسرش در فرانسه

مجموعه ای از عکس های ساعد سهیلی، بازیگر فیلم کلاشینکف در مراسم عروسی اش در شبکه اینستاگرام منتشر شد.
دو سال پیش ساعد سهیلی در حرم امام رضا (ع) به عقد گلی خانم در آمد و ساعد سهیلی به جمع متاهلین پیوست. چند شب پیش هم مجلس عروسی گلوریا و ساعد سهیلی برگزار شد و این دو به خانه بخت رفتند.

عکس عروسی ساعد سهیلی با دختری ایرانی-فرانسوی

همسر گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی همسر بازیگران بیوگرافی گلوریا هاردی بیوگرافی ساعد سهیلی اینستاگرام گلوریا هاردی gloria hardiy

عکس جدید ساعد سهیلی

«گلوریا» ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارسی را خوب متوجه نمی شود. او مادری ایرانی و پدری فرانسوی دارد و همه اقوامش در فرانسه زندگی می کنند. ناصر ملک مطیعی و کیانوش گرامی از جمله مهمانان ویژه این مراسم بودند.

ساعد سهیلی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

همسر گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی همسر بازیگران بیوگرافی گلوریا هاردی بیوگرافی ساعد سهیلی اینستاگرام گلوریا هاردی gloria hardiy

گلوریا هاردی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت :

همسر گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی همسر بازیگران بیوگرافی گلوریا هاردی بیوگرافی ساعد سهیلی اینستاگرام گلوریا هاردی gloria hardiy

هاردی در سن ۴ سالگی ?

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. فاطمه می گوید

    دختره شیرین۷ سال بزرگتر از پسره میزنه