پیشنهاد ۱٫۵ میلیون دلاری به مهدی طارمی

0
یکی از سایت های معتبر کشور روسیه از پیشنهاد روبین کازان به مهدی طارمی گفته است.

هنوز چند روزی بیشتر از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران نگذشته که بار دیگر یک خبر می‌تواند طرفداران پرسپولیس را برای حفظ آقای گل این فصل با نگرانی‌ها و تردیدهای بی‌شماری مواجه کند چون سایت‌های معتبر خبری روسیه طی روزهای گذشته از تحرکات باشگاه ثروتمند روبین برای جذب مهدی طارمی خبر دادند.

سایت معتبر m.kazan.kp روسیه که تمامی اخبار را به صورت آنلاین پوشش می‌دهد، در جدیدترین اخبار ورزشی خود به موضوع پیوستن احتمالی مهدی طارمی به روبین‌کازان اشاره کرد و نوشت: «همان‌طور که چندی پیش ‌روزنامه «خبرورزشی» در ایران اعلام کرده بود باشگاه پرسپولیس پیشنهاداتی از جانب باشگاه روبین برای فروش مهاجم ملی‌پوش خود دریافت کرده، خبر می‌رسد این باشگاه روسی و ثروتمند بار دیگر بر رایزنی‌های خود افزوده تا به هر نحوی شده، بهترین گلزن این فصل فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را به خدمت بگیرد». بنا به خبر این سایت روسی باشگاه روبین که با مشکلات عدیده‌ای در خط حمله خود روبه‌رو شده، بعد از اینکه نتوانست قرارداد قرضی و دوساله سردار آزمون با روستوف را کنسل کند، به فکر خرید هم‌تیمی او در تیم ملی ایران افتاد و پیشنهادی بالغ بر ۱٫۵ میلیون دلار به مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس ارائه داد تا این بازیکن را به لیگ برتر روسیه منتقل کند.

سایت m. kazan. kp در ادامه با اشاره به اینکه مدیران روبین‌کازان معمولاً در خرید بازیکنان آینده‌دار ایرانی پیشقدم هستند و علیرضا حقیقی و سردار آزمون را طی سال‌های گذشته جذب کرده است، مدعی شد خرید مهدی طارمی می‌تواند برای آنها یک سرمایه‌گذاری مناسب قلمداد شود چون مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس نشان داده در این سن پایین آینده درخشانی در فوتبال دنیا پیش ‌رو دارد.

منبع: خبر ورزشی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ