خواهر ایمانی من، استیکر خنده نزن! +دانلود آهنگ “یار تلگرامی” علی زکریایی

0
 طی روزهای گذشته در فضای مجازی آهنگی با نام «یار تلگرامی» پخش شده که در قالب آن بر نظارت جدی و حضور پلیس فتا در فضای مجازی تاکید شده است.

به گزارش ایسنا، مدت نه چندان زیادی از جلسه کارگروه فیلترینگ و رای آنها مبنی بر عدم فیلترینگ تلگرام نمی‌گذرد و بدین ترتیب قرار بر آن شده است که کاربران در این محیط فعالیت‌های خود را دنبال کنند.

دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ بیوگرافی علی زکریایی استیکر تلگرام

با این وجود طی ماه‌های گذشته بارها در این خصوص از سوی مسوولان مختلف و به ویژه مسوولان قوه قضاییه اظهار نگرانی‌هایی شده بود و وزارت ارتباطات برای استمرار فعالیت‌های این نرم‌افزار ارتباطی ملزم به فراهم آوردن پیش شرط‌هایی شده بود.

بر این اساس وزیر ارتباطات بارها تاکید کرد که مسائل اخلاقی خط قرمز نظام محسوب می‌شود و بدون رعایت این مورد هیچ نرم‌افزاری اجازه فعالیت نخواهد داشت.

همچنین در قالب مذاکراتی با مدیران تلگرام اینگونه اعلام شد که تلگرام پذیرفته است خطوط قرمز وزارت ارتباطات و دولت را رعایت کرده و دسترسی به کانال‌های غیراخلاقی خود را مسدود کند.

حال تمام این مسیر طی شده و گویی این‌بار تصمیم گرفته شده از طریق فرهنگی نیز در خصوص نحوه‌ی رفتار در فضای مجازی تذکراتی داده شود.

آهنگ «یار تلگرامی» که برگرفته از آهنگ قدیمی و معروف «یار دبستانی» است، طی این روزها در گروه‌های مختلف تلگرامی دست به دست می‌شود.

در این آهنگ که با صدای علی زکریایی ضبط شده علاوه بر اشاره به برخی باید و نباید‌های مربوط به فضای مجازی به نظارت جدی پلیس فتا نیز تاکید شده و اینگونه عنوان شده که در صورتی که کاربران این شبکه پای خود را کج بگذارند، پلیس فتا با سند و مدرک دست آنها را رو خواهد کرد.

در بخش‌هایی از شعر این ترانه آمده است:

دست من و تو داره به زندگیمون گند میزنه، آدم اینترنتی از خواب و خوراک دل می‌کنه

عشق تلگرامی ما پاکه نترس از هوسهاش، محرم و نامحرمی هم خوبه ولی باشه به جاش

دست من و تو باید این پرده‌ها رو پاره کنه، کی میتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه

خواهر ایمانی من، با هر کسی قاطی نشو، استیکر خنده نزن، آسه بیا آسه برو

کار من و تو اخوی رفتارای منشوری نیست، کار تو حتما می‌کشه آخر به پلیس

کج بذارین پا توی نت، فرقی نداره تو یا اون

با سند و مدرک چت، رو میشه دست دوتاتون

تازه اگر فرض محال در برین از دست فتا،

وقتی که مردین می‌برن هر دوتاتون رو پیش خدا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ