خودکشی یک دانش آموز در توالت مدرسه‌!

0
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، عنوان کرد: یکی از دانش آموزان پایه اول متوسطه این استان به دلیل اختلافات خانوادگی خود را در سرویس بهداشتی مدرسه حلق آویز کرد.

حسین پارساپور، مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سرویس بهداشتی مدرسه، خبر داد و گفت: این دانش آموزان که در پایه متوسطه اول (هشتم ابتدایی) مشغول به تحصیل بوده رابطه بسیار خوبی با معلمان، مدیر و ناظم مدرسه داشته و جزو شاگردان اول مدرسه محسوب می‌شد بنابراین نمی‌توان گفت اختلاف با مسئولان مدرسه و یا سختی در درس خواندن از دلایل خودکشی او بوده است.

وی درباره جزییات این حادثه، عنوان کرد: دانش آموز قبل از آغاز زنگ تفریح اول از معلم برای استفاده از سرویس بهداشتی اجازه می‌گیرد و قبل از ورود سایر دانش آموزان به محوطه مدرسه خود را در سرویس بهداشتی حلق آویز می‌کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، یادآور شد: در زمان حادثه مادر دانش آموز برای پیگیری درس و نمرات فرزندش در مدرسه حضور داشته و بلافاصله متوجه اقدام فرزندش می‌شود که گمان می‌رود اختلافات خانوادگی انگیزه خودکشی برای این دانش آموز بوده است.

منبع: خبرآنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ