احتمال مهاجرت سیدابریشمی ،معاون نعمت‌زاده به آمریکا

1

به گزارش فارس، علی یزدانی معاون منابع انسانی وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید سازمان صنایع کوچک منصوب شده و قرار است فردا جلسه معارفه وی و تودیع سیدابریشمی برگزار شود.

همچنین محمدرضا فیاض که سفیر ایران در امارات بوده، به عنوان جایگزین یزدانی در معاونت منابع انسانی وزارت صنعت معرفی خواهد شد.

ظهر امروز خبری به نقل از برخی منابع از استعفای سیدابریشمی خبر داده بود که البته برخی نیز از برکناری وی سخن می‌گویند و هنوز مشخص نیست که سیدابریشمی به خواست خود کنار رفته یا اینکه برکنار شده است.

گفته می‌شود، وی قصد مهاجرت به آمریکا را دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. حسن می گوید

    ر اساس تحقیقات صورت گرفته سید محمد علی سید ابریشمی به غیر از ریاست هیات مدیره موظف شرکت سایپا که بر اساس آخرین اطلاعات موجود در ۹ ماهه اول سال ۹۴ با یک هزار و ۱۶۵ میلیارد تومان زیان انباشته سپری کرده و احتمال دارد سال ۹۵ را با یک تعدیل ۱۸۹ نفری نیروی انسانی به پایان برساند، به صورت همزمان به عنوان رییس هیات مدیره شرکت لیزینگ صنعت و معدن، رییس هیات مدیره شرکت کاشی خاطره کویر یزد، رییس هیات مدیره شرکت مادر تخصصی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، رییس هیات مدیره شرکت صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و در نهایت عضو هیات مدیره شهرک صنعتی لرستان فعالیت دارد .