مانور اقتدار اراذل و اوباش در مازندران! +فیلم

0
اراذل و اوباش بی هیچ واهمه از به تصویر کشیده شدن چهره و احتمال شناسایی شان، اقدامات رعب آور انجام می دهند و به وحشیانه ترین شکل ممکن به دیگران آسیب می‌رسانند، در فحاشی هیچ حد و حدودی نگه نمی‌دارند و به نوعی با هم رقابت می‌کنند؛ اینقدر که پیش از فیلمبرداری نیمه برهنه می‌شوند تا خالکوبی های فراوان روی تنشان را به دوربین نشان دهند!

اراذل و اوباشی که پیش از این از دوربین گریزان بودند و سعی می‌کردند، چهره‌شان پنهان بماند و شناسایی نشوند، حالا آنقدر تغییر رویه داده اند که ترجیح می‌دهند حین حمله به این و آن و بلا آوردن بر سر یکدیگر و ملت، یکی را مأمور کنند با دوربین از کردارشان فیلم بگیرد!

به گزارش «تابناک»، هر چه نیروهای پلیس تلاش دارند با فیلم گرفتن از عملیات دستگیری اراذل و اوباش و اقداماتی مانند انداختن آفتابه به گردن ایشان و چرخاندشان در شهر، هیمنه این افراد را شکسته و اقتدار پلیس را به رخ بکشند، به تازگی سلسه کلیپ هایی از برخی اراذل و اوباش منتشر شده که هم خوفناک و ترس آور است و هم گویی در ضدیت با اقدامات مأموران قانون تهیه و منتشر می‌شود.

کلیپ هایی نگران کننده که در اغلبشان اراذل و اوباش بی هیچ واهمه از به تصویر کشیده شدن چهره و احتمال شناسایی شان، اقدامات رعب آور می زنند، به وحشیانه ترین شکل ممکن به دیگران آسیب می‌رسانند، در فحاشی هیچ حد و حدودی نگه نمی‌دارند و نوعی رقابت سیاه با یکدیگر دارند؛ اینقدر که پیش از فیلمبرداری نیمه برهنه می‌شوند تا خالکوبی های فراوان روی تنشان را به دوربین نشان دهند و برای رقبا خط و نشان بکشند.

البته این تنها تغییر اراذل و اوباش فعلی نیست، بلکه نیم نگاهی به کلیپ های منتشره، نشان می‌دهد که ایشان دیگر به سلاح های سنتی هم اکتفا نمی‌کنند، بلکه ترجیح می‌دهند در فیلم هایشان، جز چاقو و قمه، اسلحه به دست هم ظاهر شوند؛ ولو در حد تیر اندازی هوایی در انتهای کلیپ!

رویه ای که ظاهرا برای برخی اراذل و اوباش بسیار عادی است. اینقدر که ترس آن می‌رود به زودی فیلم های تیراندازی ایشان به سمت دیگران هم منتشر شود و امنیت روانی در جامعه به پایین ترین سطح خود نزول کند. آن هم از طرف افرادی که تعداد بسیار بالای دستگیری های خود را مایه افتخار می‌دانند و به نوعی معتقدند تعدد رفت و آمدشان به زندان و تعداد روزها و سال هایی که حبس کشیده اند، کارنامه درخشانشان را شکل می‌دهد.

افتخاراتی که برای شهروندان بسیار نگران کننده است و این ابهام را به وجود می‌آورد که آیا اقدامات تنبیهی در نظر گرفته شده برای این افراد متناسب و کافی است؟ پس چگونه است که فردی با سابقه چندین بار دستگیری، محاکمه و حبس، نه تنها هیمنه اش نمی‌شکند، که نزد دیگر اراذل و اوباش و هم مسلکان خود ارتقای درجه هم می‌گیرد و فضا را برای فعالیت خود وسیع تر می‌یابد؟

اصلا چگونه است که شاهد دریده شدن پرده های امنیت روانی جامعه توسط عده ای قلدر و قانون شکن هستیم؛ اما باز برای تشدید مجازات این افراد اقدام نمی‌کنیم و تلاش نداریم، ریشه چنین قانون شکنی ها و ناامنی هایی را برای همیشه بزنیم؟ آیا با وجود انتشار چنین فیلم هایی، دیگر محل تردید و تأمل وجود خواهد داشت؟!

هشدار: با وجود آنکه صدای فیلم را حذف کرده‌ایم، دیدن خشونت سرشاری که در آن به تصویر کشیده شده، توصیه نمی‌شود!

دانلود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ