باران ،دختر مازیار فلاحی جا پای پدرش می گذارد +عکس

0

مازیار فلاحی، یکی از خواننده های پرطرفدار سالهای اخیر موسیقی پاپ است که به واسطه آثار زیبا و احساسی اش همواره جایگاه خوبی را برای خود حفظ کرده است.

همسر مازیار فلاحی دختر مازیار فلاحی بیوگرافی مازیار فلاحی اینستاگرام خوانندگان

سالها پیشتر از شهرت در موسیقی اولین نقطه ای که صدای مازیار را به مخاطب معرفی کرد. فیلم سینمایی «مجنون لیلی» به کارگردانی قاسم جعفری بود.قلاحی در این فیلم چند قطعه فوق العاده احساسیرابراساسی تنظیمهای پیام شمسی اجرا کرده بود که تقریبا تمامی این قطعات با استقبال مواجه شد.

ادامه فعالیتهای مازیار با حضور او در سریال «قلب یخی» همراه شد و رفته رفته جایگاهش را مستحکم تر کرد. حالا چند روز پیش، این خواننده پرطرفدار که قطعا هواداران سینه چاک زیادی دارد در صفحه اینستاگرام خود عکسی ازدخترش باران را منتشر کرد که شاید این تصویر در ظاهر خیلی ساده بود ولی در باطن، حکایت از علاقه فراوان باران فلاحی به فعالیتهای موسیقیایی داشت.

همسر مازیار فلاحی دختر مازیار فلاحی بیوگرافی مازیار فلاحی اینستاگرام خوانندگان

شنیده های ریز و درشت ما حاکی از آن است که دختر مازیار، استعداد قابل توجهی نیز در این زمینه داشته و به نوعی قصد دارد راه پدر را ادامه دهد. با علاقه و استعدادی که باران فلاحی درامر موسیقی دارد. شاید او را بتوان درآینده ای نه چندان دور جانشین مازیار دانست همان طور که میدانید در طول سالیان گذشته احسان خواجه امیری توانسته مسیر موفقیت آمیزی را طی کند و جانشین بسیار شایسته ای برای پدرش ایرج باشد. این اتفاق در موسیقی سنتی برای همایون شجریان هم رخ داد ولی تا به حال شاهد درخششی آنچنانی یک فرزند دختر نبوده ایم.

باید چند سال صبر کنیم و ببینیم که آیا باران فلاحی می تواند در آینده اولین وارث زن موسیقی پاپ باشد یا نه؟ هیچ بعید نیست که ۱۵ یا۲۰ سال بعد، نام یکی از بهترین آهنگسازان موسیقی پاپ ما باران فلاحی باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ