تصادف شدید حمید استیلی +جزییات

0
سرمربی تیم فوتبال ملوان در تهران دچار سانحه شدید رانندگی شد.

حمید استیلی شب گذشته با خودرو هیوندا در حال رانندگی بود که با یکدستگاه ۲۰۶ تصادف کرد. در این تصادف که راننده ۲۰۶ مقصر بود خسارت مالی سنگینی به هر دو خودرو وارد شد به طوری که از دو خودرو جز مشتی آهن پاره باقی نماند.
ماشین حمید استیلی خودرو حمید استیلی حوادث تهران بیوگرافی حمید استیلی اخبار تهران اخبار تصادف
این تصادف در تهران و نزدیکی منزل سرمربی ملوان رخ داد، استیلی در حال رانندگی با خودرو همسرش بود که این اتفاق برایش رخ داد.

استیلی: خدا به من رحم کرد

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: در تصادف رانندگی خدا به من رحم کرد.

حمید استیلی  در مورد حادثه تصادفش گفت: شب گذشته در حال رانندگی با خودروی همسرم بودم که در نزدیکی منزلم در تهران یک ۲۰۶ شاخ به شاخ به من زد و هر دو خودرو خسارت سنگینی دیدیم. البته در این تصادف راننده خودروی ۲۰۶ مقصر بود و خوشحالم که تلفات جانی نداشت و سرنشین ۲۰۶ و خود من هیچ آسیبی ندیدند.

وی در مورد وضعیت تیم ملوان و جذب یک مهاجم اوکراینی گفت: ما به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم و برای این بازیکن در فهرست خودمان جای خالی گذاشته‌ایم.

استیلی در مورد مشکلات مالی ملوان و اینکه بازیکنان فقط به حضور او دلگرم هستند گفت: به هر حال مدیران باشگاه و بخصوص دنیا مالی در تلاش است تا مشکلات مالی به حداقل برسد و به برخی از بازیکنان مبالغی داده شده است و قرار است در هفته آینده نیز مبالغ دیگری به بازیکنان داده شود.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ