مجری مشهور BBC متهم به آزار جنسی شد

0
نشریه تلگراف نوشت: یکی از مجریان مشهور شبکه بی‌بی‌سی انگلیس به اتهام آزار و اذیت جنسی یک مرد ۲۳ ساله در یک هتل، از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت.

هویت این شخصیت مشهور تلویزیونی به دلایل قانونی فاش نشده است، اما نشریه دیلی‌میرور اعلام کرده است که این مجری مشهور اتهامات وارده را رد کرده است.

طبق پرونده اتهامی، فردی که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، قرار بود در جریان تصویربردای یک برنامه برای بی‌بی‌سی مشارکت داشته باشد، اما پس از اینکه بی‌بی‌سی از اتهامات مطلع شد تصویربرداری انجام نشد.

نشریه دیلی‌میرور گزارش داد این شخصیت مشهور به طور معمول در یک برنامه خانوادگی بی‌بی‌سی حضور می‌یابد، اما از مشخص کردن برنامه مدنظر خودداری کرد. ادعا شده است که این آزار و اذیت جنسی در یک هتل رخ داده است، با این حال محل آن اعلام نشده است.

این نشریه به نقل از سخنگوی یکی از واحدهای پلیس که نام آن را افشا نکرد، اعلام کرد که «تحقیقاتی در مورد اتهام آزار جنسی یک مرد ۲۳ ساله در حال انجام است». وی افزود «تحقیقات ادامه دارد».

این تحقیقات در زمانی انجام می‌شوند که بی‌بی‌سی به تازگی از بحران ناشی از رسوایی جنسی جیمی ساویل، مجری سابق این شبکه رهایی یافته است. جیمی ساویل، مجری پیشی شبکه بی‌بی‌سی، «پرکارترین آزار دهنده جنسی در انگلیس» بود اما هم پلیس و بی‌بی‌سی طی دوران حیات وی به سراغ وی نرفتند.

هم اکنون تحقیقی به سرپرسی ژانت اسمیت در مورد فرهنگ و رویه کاری بی‌بی‌سی طی سال‌هایی که این شبکه جیمی ساویل را طی سال‌های ۱۹۶۴ تا ۲۰۰۷ در استخدام خود داشت در حال انجام است و انتظار می‌رود زمانی که گزارش نهایی این تحقیق منتشر شود رویکردی شدیدا انتقادی به بی‌بی‌سی داشته باشد.

در پیش‌نویس این گزارش که هفته گذشته به بیرون درز کرد، ژانس اسمیت گفته است: «نهایتا، من انتظار دارم که این نکته را در نظر بگیرم که آیا ممکن است یک فرد شدیدا کودک‌آزار بتواند حتی امروز نیز در بی‌بی‌سی پنهان بماند. پاسخ این است که فکر می‌کنم این امر ممکن است».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ