میلیاردر معروف پول هایش را اینگونه خرج می کند

0
سر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون متولد ۱۹۴۴ در بلک هیت شهر لندن کارآفرین مولتی میلیاردر انگلیسی است که در همه جا حضور دارد و فعالیت اقتصادی خود را در زمین و آب ها و حتی در فضا گسترش داده است.
ریچارد برانسون در سن ۱۶ سالگی اولین موفقیت اقتصادی خود را با انتشار مجله “دانش آموز” کسب کرد سپس اقدام به افتتاح شرکت های موسیقی “ویرجین” کرد.
زندگینامه میلیاردرها راز میلیونر شدن بیوگرافی ریچارد برانسون اسامی میلیاردرهای جهان آموزش میلیونر شدن
برند ویرجین برانسون در دهه ۱۹۸۰ به سرعت رشد کرد و با ایجاد شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک به حوزه هوایی نیز وارد شد. نام تجاری ویرجین، نام انحصاری سر ریچارد برانسون، کارآفرین مشهور انگلیسی است و تاریخ تاسیس شرکت مرکزی ویرجین در اداره ثبت شرکت‌ها در لندن به سال ۱۹۸۹ میلادی برمی‌گردد، گرچه سابقه فعالیت‌های بازرگانی سر ریچارد برانسون با نام تجاری “ویرجین” به سال‌های دهه ۱۹۷۰ میلادی باز می‌گردد.
در حال حاضر دامنه فعالیت گروه ویرجین بسیار گسترده بوده و کسب و کارها و حوزه‌های مختلف و بعضا عجیبی شامل شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای فضایی، راه‌آهن، خدمات اقتصادی، اینترنت، تلویزیون کابلی، موسیقی، رادیو، موبایل، لوازم آرایشی و بهداشتی و جواهرات، فروشگاه‌ها، لوازم خانگی، صنایع غذایی و بازی می‌شود. در آمد گروه ویرجین در سال ۲۰۰۸ در حدود ۱۸ میلیارد دلار برآورد شده بود. در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار نفر در شرکت‌های این گروه مشغول به کار هستند. ریچارد برانسون همچنان رییس این گروه باقی مانده است.
زندگینامه میلیاردرها راز میلیونر شدن بیوگرافی ریچارد برانسون اسامی میلیاردرهای جهان آموزش میلیونر شدن
اما جالب است بدانید که این کارآفرین موفق ثروت خود را تا کنون در چه جاهایی خرج کرده است، وی علاوه بر گسترش شرکت ویرجین در جهان و همچنین توسعه فعالیت اقتصادی خود، ۲ جزیره در دریای کارائیب متعلق به این فرد با نفوذ است.

برانسون در سال ۲۰۰۶ از سفینه فضایی خود به نام “اسپیس شیپ تو” رونمایی کرد که قابلیت حمل هشت سرنشین شامل دو خدمه را دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ