آیا سعید حدادیان و پسرش در سوریه شهید شدند؟

0

سایت العربیه وابسته به خاندان آل سعود، چندی پیش در اقدامی ناشیانه شایعه کشته شدن سعید حدادیان و پسرش محمد حسین حدادیان را مطرح کرد.

این رسانه عربی زبان طی انتشار گزارشی با عنوان « مقتل ۹ من الحرس الثوری فی سوریا» مدعی شد ۹ ایرانی از جمله سعید حدادیان و پسرش محمد حسین حدادیان در درگیری‌های سوریه کشته شده‌اند. العربیه که برای مستند جلوه دادن این شایعات و دروغ‌ها خبر را به نقل از تسنیم روایت کرده است، مدعی شد اسامی این کشته شده ها به علاوه سعید و محمد حسین حدادیان به این شرح است: سید علی شاه از لشکر فاطمیون، علی اصغر فولادگر، حسین امیدواری، مرتضی کریمی، علیرضا مرادی، سید عدیل حسینی و محمد ارجند.

شغل سعید حدادیان شبکه العربیه شایعات و شنیده ها جنایات عربستان بیوگرافی سعید حدادیان اخبار داعش

**واقعیت**

سعید حدادیان و پسرش که چندی پیش برای بالابردن روحیه رزمندگان به سوریه سفر کردند از شنیدن این شایعه خندید و خطاب به این دروغ پراکنی شبکه سعودی العربیه گفت: از دروغگویی دست بر دارید. وی همچنین دستنوشته‌ای را برای پایان دادن به این شایعات در اختیار فارس قرار داد. (متن کامل گفت‌وگوی فارس را اینجا بخوانید)

شغل سعید حدادیان شبکه العربیه شایعات و شنیده ها جنایات عربستان بیوگرافی سعید حدادیان اخبار داعش

در خصوص دروغ العربیه همچنین باید اضافه کرد که یکی دیگر از نکات دروغین این گزارش انتشار اسم مرحوم سردار علی اصغر فولادگر در میان اسامی شهدای مدافع حرم است. در حالیکه سردار علی اصغر فولادگر یکی از فرماندهان دفاع مقدس از جمله قربانیان حادثه دردناک منا بود که در اوایل مهر ماه در پی بی کفایتی دولت آل سعود جان به جان آفرین تسلیم کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ