استخدام در موسسه سرمایگان

0

موسسه خدمات مالی و کارآموزی سرمایگان، برای آماده سازی و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای و استخدام فارغ التحصیلان حسابداری و رشته های مرتبط، استخدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسسه خدمات مالی و کارآموزی سرمایگان به منظور آماده‌سازی و ارتقای مهارت های حرفه‌ای و استخدام فارغ التحصیلان حسابداری و رشته‌های مرتبط در شرکتها و کارخانجات معتبر برای تصدی شغل حسابدار، با انجام آزمون و مصاحبه ورودی از بین متقاضیان حسابدار بدون سابقه شغلی دعوت به همکاری کرده است.

بنا بر اعلام این موسسه، پس ازبررسی تقاضا و وضعیت تحصیلی ومیزان آمادگی متقاضی درصورت داشتن شرایط همکاری با تنظیم توافقنامه‌ای اقدام به تکمیل مهارتها و تجربیات حرفه‌ای متقاضی در مدت دو ماه خواهد کرد و پس ازآن متقاضی را در بازار کار حسابداری در فرصتهای شغلی مطلوب قرار خواهند داد و متقاضی متعهد خواهد شد حق الزحمه ارتقای مهارت و اشتغال در بازار کار حسابداری را پس از دریافت حقوق و مزایای خود بپردازد.

درحال حاضر این طرح برای افرادی است که می‌توانند به طور تمام وقت مشغول به کار باشند، به تعبیری دیگر، افرادی که هنوز فارغ التحصیل نشده‌اند و یا وضعیت نظام وظیفه آنها روشن نیست نمی توانند در این طرح مشارکت کنند.

متقاضیان می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۰ آبان ۹۲ رزومه خود را به آدرس [email protected] ارسال و برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر سایت موسسه به آدرس www.sarmayegan.net مراجعه کنند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ