تور نوروزی ارمنستان چند؟ + جدول قیمت ها

0

برای رفتن به ارمنستان سه راه پیش رو دارید که قصد داریم هزینه های سفر هر سه روش را برای شما عنوان کنیم .

اگر مایل هستید با خودروی شخصی خود به ارمنستان سفر کنید، برای سفر به ارمنستان نیازمند به گواهینامۀ بین‌المللی و کابوتاژ هستید و در ضمن باید آشنایی نسبی به راه و جاده نیز داشته باشید که هزینه گواهینامه بین الملی و کابوتاژ حدود ۱۵۰هزار تومان است . علاوه بر هزینه و پول بنزین باید به دنبال هتل مناسب نیز باشید .

اگر دارای کابوتاژ و یا گواهینامۀ بین‌المللی نیستید میژ‌توانید با خودرو شخصی خود تا جلفا سفر کنید، خودروی خود را در پارکنیگ ۲۴ ساعته جلفا پارک کنید و تا مرز نوردوز از تاکسی‌های بین شهری استفاده کنید. بعد از گذشتن مرز ایران و ارمنستان به‌وسیله ماشین‌های خطی کشور ارمنستان تا ایروان سفر کنید.

هزینۀ هر ماشین خطی ۱۷۰ دلار (۵۱۰ هزار تومان با نرخ هر دلار سه هزار و ۵۰۰ تومان ) تا ۲۵۰ دلار ( ۷۵۰هزار تومان با نرخ هر دلار سه هزار و ۵۰۰ تومان) و ظرفیت هر خودرو چهار نفر است. اگر تعداد اعضای بیشتری دارید ون انتخاب مناسبی برای این کار است. قیمت هر ون حدود ۶۰ هزار درام است . (هر هزار درام حدود هفت هزار تومان است.)

اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید بد نیست بدانید که همه روزه ساعت ۱۳ اتوبوس‌های عازم ارمنستان از ترمینال آزادی حرکت کرده و بعد از حدود ۲۴ ساعت در ترمینال ایروان مسافران را پیاده می‌کنند. تقریباً از تهران تا مرز مسافتی حدود ۱۲۱۵ کیلومتر است.

قیمت بلیت رفت اتوبوس حدود ۱۸۰ هزار و برگشت ۲۰۰ هزار تومان است. هزینه سفر با تورهای زمینی حدود ۶۷۰ هزار تا یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان متفاوت است که البته بستگی به نوع خدمات تور و نوع هتل محل اقامت دارد. خدمات تورها گاهاً به صورت بلیت رفت و برگشت اتوبوس، سیم‌کارت بابت هر اتاق، صبحانه، پذیرایی بین‌راهی، گشت‌های شهری به همراه ناهار، راهنمای فارسی‌زبان و… است که بر اساس کیفیت و کمیت قیمت‌ تورها متفاوت می‌شود.

راه نهایی و اما گران نیز سفر هوایی است. از این طریق به جای ۲۴ ساعت در مسیر ۱٫۵ ساعته به ارمنستان می توان رسید. هزینه این سفر نیز از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیون برای هر نفر است . البته اگر به دنبال هتل‌های پنج ستاره هستید باید برای هر نفر چهار میلیون تومان کنار بگذارید .

اتاق ۲ تخته

۲ شب ۳ روز

اتاق ۳ تخته

۲شب ۳روز

اتاق ۲ تخته

۳ شب ۴ روز

اتاق ۳ تخته

۳شب ۴ روز

درجه (ستاره )

فاصله تا مرکز شهر

۹۹۰٫۰۰۰

۹۰۵٫۰۰۰

۱٫۳۸۰٫۰۰۰

۱٫۱۳۰٫۰۰۰

۴

مرکز شهر

۸۲۰٫۰۰۰

۷۵۵٫۰۰۰

۱٫۱۸۰٫۰۰۰

۱٫۱۱۰٫۰۰۰

۵

مرکز شهر

۶۱۵٫۰۰۰

۵۷۰٫۰۰۰

۸۵۰٫۰۰۰

۸۱۰٫۰۰۰

۴

مرکز شهر

۵۹۰٫۰۰۰

۵۵۰٫۰۰۰

۸۱۰٫۰۰۰

۷۵۰٫۰۰۰

۵

مرکز شهر

۵۷۵٫۰۰۰

۵۴۰٫۰۰۰

۷۸۰٫۰۰۰

۷۶۵٫۰۰۰

۴

مرکز شهر

۵۶۵٫۰۰۰

۵۲۰٫۰۰۰

۷۸۰٫۰۰۰

۷۲۰٫۰۰۰

۴

مرکز شهر

۵۳۵٫۰۰۰

۴۵۵٫۰۰۰

۷۱۰٫۰۰۰

۵۹۰٫۰۰۰

۴

مرکز شهر

۵۱۵٫۰۰۰

۴۷۰٫۰۰۰

۷۳۰٫۰۰۰

۶۶۰٫۰۰۰

۴

مرکز شهر

۵۱۰٫۰۰۰

۴۳۵٫۰۰۰

۷۱۵٫۰۰۰

۶۰۵٫۰۰۰

۴

مرکز شهر

۳۵۰٫۰۰۰

۳۴۵٫۰۰۰

۵۰۵٫۰۰۰

۴۷۵٫۰۰۰

۳

مرکز شهر

۳۳۵٫۰۰۰

۳۲۰٫۰۰۰

۴۵۰٫۰۰۰

۴۲۵٫۰۰۰

۳

۵ دقیقه

 

منبع : اقتصادنیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ