افشاگری یک مدیر درباره سفر لاس وگاس

0
رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان می‌گوید: سفر کاروان ایران به لاس‌وگاس یک تور مسافرتی بوده و آقایان خواسته‌اند فستیوال سفرهای خارجی‌شان را تکمیل کنند.

کریم صفایی درباره حضور چهار کماندار به مسابقات داخل سالن لاس‌وگاس گفت: در واقع فدراسیون یک تور مسافرتی را به آمریکا راه انداخته است و کسانی که به این رقابت ها اعزام شدند اصلاً با فدراسیون مرتبط نبودند. ورزشکاران هم نمی‌دانم حالا با خرج خودشان رفتند یا نه، اما اینکه به مسابقات باشگاهی یا قاره‌ای برویم، پول کشورمان را هدر داده‌ایم.

وی افزود: ریکرو هم چندین سال است که تعطیل شده، زهرا نعمتی هم که ورودی المپیک و پارالمپیک را گرفته، در واقع دستمایه فدراسیون قبلی است. زمانی که من رئیس بودم، در را به روی جانبازان و معلولین هم باز کردند تا در تیم‌های دیگر شرکت کنند. مربی نعمتی تلاش کرد تا او را بالا بیاورد.

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به اینکه مسابقات لاس‌وگاس، رقابت‌های شرط‌بندی بوده، تصریح کرد: تمام قهرمانانی که دلشان خواسته در این مسابقات شرکت کرده‌اند، این رقابت‌ها حتی تأثیری در رنکینگ جهانی ندارد. نمایندگان ایران هم فقط خواسته‌اند به آمریکا بروند تا فستیوال سفرهای خارجی‌شان را تکمیل کنند. این کاروان، توریستی بوده است.

صفایی افزود: در زمان ما با ۱۰ ورزشکار ۲ همراه اعزام می‌شدند اما الان با ۴ ورزشکار ۵ همراه اعزام می‌شود، مسئولین ورزش هم از شجاعی حمایت می‌کنند تا او هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد. از طرفی مازیار ناظمی هم به خاطر پیوند اقلیمی که با شجاعی دارد او را ساپورت می‌کند و در سفرها هم همراه شجاعی است. من برای وزارت ورزش متأسفم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا لازم بود همراه با تیم چهار نفره، مربی، سرمربی، مدیر تیم‌های ملی و رئیس فدراسیون اعزام شوند، عنوان کرد: نجاری اصلاً ورزشی نیست، او در زمان من کارهای تدارکاتی می‌کرد، که الان همه‌کاره فدراسیون شده است. او به خاطر تسلط به زبان انگلیسی، حتی تقلب‌هایی هم داشته است. در زمان انتخابات فدراسیون، با یکی از مسئولان فدراسیون جهانی که از کشور مالزی بود، تقلب‌هایی انجام داد تا مجمع به صورت صوری برگزار شود.

رئیس سابق فدارسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی بر اینکه بیش از ۳۰ رئیس هیأت نامه نوشتند تا مجمع انتخاباتی برگزار شود اما هنوز این اتفاق رخ نداده، یادآور شد: مثال شجاعی مانند یک بازی شطرنج است، وقتی شما سربازی را نزنید، او در انتهای مسیر به یک فیل تبدیل می‌شود، حالا زور آقایان در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به این فیل نمی‌رسد. او از ورزش سر درنمی‌آورد و با زد و بند به فدراسیون تیراندازی با کمان آمد.

منبع: فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ