گوشی هواوی Honor 5X در بازار ایران

0
آنر ۵X در سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری در ایران عرضه می‌شود.
 مشخصات هواوی مشخصات گوشی قیمت هواوی قیمت گوشی

شرکت هواوی، گوشی هوشمند میان‌رده‌ی جدید Honor 5X را با بدنه فلزی، نسل دوم حسگر اثر انگشت و با قیمت مناسب (۳۰۰ یورو) ، روانه‌ی بازار ایران کرد.

مشخصات هواوی مشخصات گوشی قیمت هواوی قیمت گوشی

Honor 5X برای اولین بار در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد و جوایز بسیاری را از آن خود کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD از نوع IPS است. طبق گفته‌ی شرکت سازنده، طراحی این مدل از شکل ساختمان موزه‌ی Guggenheim بیلبائو اسپانیا الهام گرفته شده است. آلومینیوم برش خورده با الماس و طراحی ارگونومیک این گوشی، حس مدل‌های رده‌بالا را به کاربر القا می‌کند.

مشخصات هواوی مشخصات گوشی قیمت هواوی قیمت گوشی

جرج ژائو، مدیرعامل آنر می گوید: Honor 5X برای نسل امروز طراحی شده و تمامی نیازهای آنها را پاسخ می‌دهد، نسلی که از ابتدا با استفاده از کامپیوتر شخصی بزرگ شده‌اند.

آنر ۵X از نسل دوم حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند که سرعت باز کردن قفل‌اش را به ۵ دهم ثانیه کاهش داده است. از دیگر ویژگی‌های آنر جدید هواوی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. Honor 5X دو شکاف سیم کارت و یک شکاف کارت حافظه دارد. این گوشی دو سیم کارته ۴G به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دو گیگابایت رم مجهز شده است. تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۶ هم، وظیفه‌ی انجام محاسبات مختلف را در این گوشی برعهده دارد.

مشخصات هواوی مشخصات گوشی قیمت هواوی قیمت گوشی

هانر جدید هواوی به کمک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و فناوری SmartPower 3، می‌تواند بیش از یک و نیم روز شارژ نگه دارد. آنر ۵X در سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری در ایران عرضه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ