مدیریت فامیلی هم نوعی تدبیر است!

0

فرزندان رئیس دانشگاه آزاد مدیریتی شبه خانوادگی را در این دانشگاه به اجرا گذاشته‌اند.

به گزارش ندای انقلاب، فرزندان حمید میرزاده در حالی در سطوح مدیریتی دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت شده‌اند که پیش از این نیز فرزندان هاشمی رفسنجانی به ویژه در زمان مسئولیت ۳۱ ساله جاسبی، در این دانشگاه پست‌های مختلفی داشته‌اند. رئیس دانشگاه آزاد که چندی پیش به رویه مدیریت ۳۱ ساله جاسبی بر دانشگاه آزاد، مدیریت واحد علوم تحقیقات این دانشگاه را خود در دست گرفت، در اقدامی عجیب کلیه امور این واحد مهم دانشگاه آزاد را به پسر خود واگذار کرده است.
سلمان میرزاده پس از واگذاری ریاست واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد به پدر، به صورت غیر رسمی اداره این واحد را به عهده گرفته و فعالیت‌های آموزشی و مالی دانشگاه مذکور زیر نظر وی اداره می‌شود.
در همین زمینه گفته شده پسر دیگر سرپرست جدید دانشگاه آزاد به نام احسان میرزاده به رتق و فتق امور پدرش در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مشغول است.به گزارش «ندای انقلاب» در حال حاضر یاسر هاشمی رفسنجانی، محسن هاشمی رفسنجانی و فاطمه هاشمی رفسنجانی به ترتیب به عنوان رئیس دفتر رئیس هیات امنا، معاون عمرانی و استاد علوم سیاسی در دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت هستند.ندای انقلاب همچنین از تحرکات فائزه هاشمی برای انتصاب برخی از افراد نزدیک به خود در پست‌های کلیدی وزارت اقتصاد خبر داد و نوشت: شماری از انتصابات در این وزارتخانه با فشار فائزه هاشمی رفسنجانی در حال انجام شدن است.
بر اساس این گزارش، فائزه هاشمی در تماس‌های مکرر با برخی مسئولین وزارت اقتصاد و دارایی خواستار به کارگیری چند نفر از افراد وابسته به خود در پست‌های کلیدی این وزارتخانه شده است.
پیش از این هاشمی رفسنجانی از تاخیر دولت در انتصاب استانداران جدید انتقاد کرده و خواستار تعجیل در این امر شده بود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ