پدر هفت تیرکش جان باخت

0
پرونده یک قاتل که به خاطر بیماری جان باخته است صبح دیروز از سوی بازپرس جنایی تهران مختومه شد.
این مرد که به خاطر ناتوانی از ویلچر استفاده می‌کرد به دلیل بیماری سخت با سپردن وثیقه از زندان آزاد شد تا اینکه روی تخت بیمارستان از پای درآمد.
ساعت ۸ جمعه شب ۱۳ شهریورماه سال جاری مأموران کلانتری باغ فیض در جریان قتل پسر ۳۴ ساله‌ای قرار گرفتند که در ساختمان ۳۴ خیابان سیمون بولیوار رخ داده بود. بررسی‌های بازپرس سعید احمد بیگی و تیم جنایی پلیس نشان داد مرد جوان به نام مجتبی در ورودی ساختمان خانه پدری‌اش با اصابت گلوله به سرش به قتل رسیده است.
مرد ۶۵ ساله که پدر مجتبی بود در بازجویی‌ها قتل را به گردن گرفت و گفت: پسرم بعد از ازدواج، شیشه‌ای شد خیلی سعی کردم او را ترک بدهم اما نشد. او در توهم شیشه با ما درگیر می‌شد و حتی شیشه‌های خانه را بارها شکست. وی افزود: از دست کارهای پسرم خسته شده بودم و از ترس او یک کلت خریدم و همیشه در کنارم بود. به علت بیماری ام.اس دچار مشکل حرکتی هستم. برادرم چند ماه پیش مجتبی را به کمپ برد تا ترک کند اما او مدعی بود باید پول کلانی به او بدهم.
او بعد از ترک دیروز به محله آمد و پس از پاره کردن لاستیک خودروی برادرش نامه تهدیدآمیزی با این متن که آخرین تهدید است نیز از خود برجا گذاشته بود. پدر خشمگین ادامه داد: گفته بودم اگر او را ببینم چون از دست کارهایش خسته شده بودم مجتبی را خواهم کشت. امروز نیز او زنگ خانه را زد که مادرش از طبقه بالا در را برایش باز کرد. تا فهمیدم مجتبی وارد خانه شده کلتم را از زیر بالشت برداشتم و دم در ورودی بدون اینکه او بتواند کاری کند به سمتش شلیک کردم و پسرم روی زمین افتاد.»
با اعترافات این پدر قاتل او به زندان افتاد اما پس از مدتی به دلیل بیماری با سپردن سند آزاد شد و در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت. بنابر این گزارش، این پدر پس از دست و پنجه نرم کردن با بیماری عفونی‌اش روز یازدهم آذرماه روی تخت درمان جان سپرد. از این‌رو با مرگ عامل جنایت خانوادگی بازپرس احمد بیگی از شعبه ۷ دادسرای امور جنایی تهران، این پرونده را مختومه کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ