فرشاد احمدزاده ، رکورددار کارت زرد در پرسپولیس +عکس

0
به گزارش ساتین : با دریافت یک کارت زرد دیگر، فرشاد احمدزاده Farshad Ahmadzadeh به ۶ کارت زرد رسید و در پرسپولیس امسال رکورددار شد.

در حالی که معمولا مدافعان و هافبک‌های دفاعی بیشترین کارت زرد را دریافت می‌کنند، احمدزاده با خصلت‌های تهاجمی ۶ کارت زرد گرفته و دیگر مدعی دریافت بیشترین کارت زرد در تیم فوتبال پرسپولیس هم یک بازیکن تهاجمی دیگر به نام امید عالیشاه است، به هر حال فرشاد احمدزاده در بازی پرسپولیس برابر تیم فوتبال ذوب آهن به علت درگیری با هاشم بیک‌زاده اخطار ششم خود را در این فصل گرفت.

فرشاد احمدزاده (متولد ۱ مهر ۱۳۷۱ – ارومیه) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

این بازیکن پس از گذراندن دو سال خدمت سربازی در تیم تراکتورسازی مجدداً در سال ۱۳۹۴ به تیم پرسپولیس تهران بازگشت.

وی سابقه بازی در تیم‌های داماش گیلان، پارسه تهران، پرسپولیس تهران و باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز را دارد.

بیوگرافی فرشاد احمدزاده اخبار فوری پرسپولیس Farshad Ahmadzadeh

پارسه تهران

او در لیگ آزادگان ۹۰–۹۱ برای پازسه تهران در مجموع ۱۸ بازی ۸ پاس گل داد و ۲ گل به ثمر رساند.

پرسپولیس تهران

بعنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال و نظر سرمربی وقت این تیم مانوئل ژوزه، جذب پرسپولیس تهران گردید.وی در دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی در قالب رقابتهای جام حذفی از دقیقه ۸۲ بجای محمد نوری به زمین رفت.

تراکتورسازی تبریز

وی در تابستان ۱۳۹۲ با جلب نظر مجید جلالی سرمربی تیم بعنوان بازیکن سرباز به تراکتور سازی تبریز پیوست. برای اولین بار بطور رسمی در سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (فصل ۹۲–۹۳)، در ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت. در دقیفه ۶۷ از زمین خارج گردید و بجای وی بازیکن صربستانی مارکو باسارا وارد زمین شد. نتیجه نهایی این دیدار ۴ بر ۲ به نفع تراکتور سازی به اتمام رسید. احمدزاده اولین گل خود را در لیگ برتر در ترکیب تیم تراکتور در هفته هشتم رقابتهای لیگ سیزدهم در مقابل صبا قم به ثمر رساند. این گل از روی پاس علی کریمی بازیکن مجرب تراکتور سازی در دقیقه ۱۲ بازی از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید. این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع تراکتورسازان پایان یافت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ