آینه هوشمند گوگل برای حمام +عکس

0

یکی از مهندسان شرکت تکنولوزی امریکایی گوگل، آینه ای هوشمندی که مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد را برای حمام ساخته است. این آینه هوشمند به صورت اتوماتیک آخرین بروزرسانی های تاریخ، زمان و آب و هوا را به شما نشان می دهد در عین حال شما را قادر می سازد تا بتوانید به کمک دستورهای صوتی گوگل، به جستجو بپردازید.

مکس براون، یکی از مهندسین نرم افزار این شرکت چندملیتی، به کمک یک صفحه مادر کنترل کننده، یک صفحه نمایش دهنده، اجزاء جانبی هنری و صنایع دستی این آینه هوشمند را ایجاد کرده است. به عنوانی می توان این آینه هوشمند را نسخه ابتدایی از آینه Google Now دانست.

محصولات گوگل درآمد گوگل چقدر است اخبار گوگل آینه هوشمند Google Now

این حرکت مکس براون با این ذهنیت انجام شده است که او همواره خواستار یک آینه با کارایی بیشتر از یک آینه ی معمولی بوده و به اصطلاح به “آینده ای که در فیلم ها نشان داده شده” نزدیکتر شود. وی در گفته های خود به این موضوع اشاره کرد که” آینه مطلوب و مورد نظر من، چیزی نبود که بتوان آن را به راحتی از جایی خرید، چرا که شخصی همچنین کالایی را برای فروش نداشت اما تک تک قطعات را می شد به راحتی تهیه کرد. همچنین افراد بسیاری اخیراً آینه های دست کاری شده ای را ساخته بودند اما آینه هوشمند مد نظر من، متفاوت بود.”

و دیگر …

بر اساس گفته های آقای براون، قرار است که وی عملکردهای بیشتری را به این آینه هوشمند اضافه کند، عملکردهایی که با سرویس Google Now سازگاری کاملی دارد همچون اطلاعات ترافیک، یادآورها و غیره.

این دست آورد هنوز مسیری طولانی ای را برای کامل شدن پیش رو دارد چرا که کماکان رابط کاربری این برنامه تنها در مرحله ی مقدماتی خود قرار دارد اما جای بسی خوشحالی است که این مهندس گوگل در تلاش برای توسعه ی یک آینه هوشمند با ضخامت چند میلیمتر است که کارایی بسیار بیش از یک آینه ی معمولی را داراست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ