زن شیاد، پسران عاشق را سرکیسه می‌کرد!

0
زنی شیاد که با معرفی خود به عنوان دختری جوان در یکی از شبکه های اجتماعی بیش از ۴۷ میلیون ریال از جوان مشهدی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی اظهار داشت: با دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری از مردی جوان در یکی از شبکه های اجتماعی تیمی از کارشناسان پلیس فتا برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد این فرد از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با خانمی با نام مستعار «مهلا» که خود را مامور و مدیر یک مهد کودک در شهر مشهد معرفی کرده آشنا شده است.پس از جلب اعتماد و وعده ازدواج؛ این زن شیاد به بهانه عزیمت به سفر مبلغی حدود ۴۰میلیون ریال وجه نقد و یک دستگاه تلفن همراه هوشمند به همراه یک سیم کارت به مبلغ ۷ میلیون ریال از مرد جوان کلاهبرداری و متواری شده است.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از مهندسی اجتماعی متهم ۴۹ ساله به نام «مریم» را که با گذاشتن تصویر دختری جوان در پروفایلش اقدام به کلاهبرداری از شاکی پرونده کرده بود را در یکی از مناطق شهر مشهد شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی گفت: جعل عنوان همانطور که در فضای واقعی جرم محسوب می شود در فضای سایبری نیز جرم بوده و علاوه بر شاکی خصوصی قانون نیز مدعی خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ