حرکات غیرعادی یک دختر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

0

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تهران، حواشی مختلفی داشت که بعضی از آنها مورد اعتراض راهپیمایان قرار گرفت.

روزنامه جمهوری اسلامی با این مقدمه، نوشته است: وجود ایستگاه‌های رقص‌های محلی و نمایش‌های جلف و ضدارزشی از حاشیه‌های نامناسب با جشن انقلاب اسلامی بود.

برای نمونه، یکی از دخترانی که مجری یکی از این ایستگاه‌ها بود، در حالی که خود با حرکات غیر عادی جلب توجه می‌کرد، خطاب به حاضران می‌گفت: «دخترها و پسرها جیغ بنفش بکشند

راهپیمایان معترض علاوه بر اعتراض به متصدیان این قبیل ایستگاه‌ها، از روحانیون نیز می‌خواستند برای جلوگیری از چنین کارهایی به مسئولان تذکر بدهند تا جشن انقلابی که به پیروی از امام حسین علیه السلام و با شعار‌ الله اکبر پیروز شده با حاشیه‌های ضدارزشی همراه نباشد.

این روزنامه افزوده است: بازار تبلیغات انتخاباتی هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داغ بود. علاوه بر تعدادی از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری که با پارچه‌نوشته‌ها و سایر اقلام تبلیغاتی به تبلیغ از خود پرداخته بودند، ائتلاف اصولگرایان نیز یک هفته قبل از شروع زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اقدام به نصب پارچه نوشته‌های بزرگ در مسیر راهپیمایان کرده بود.

جمهوری اسلامی در پایان آورده است: از نکات تأمل‌برانگیز اینکه شعار محوری ائتلاف اصولگرایان «معیشت، امنیت، پیشرفت» است که بر پیشانی پارچه‌نوشته‌ها نقش بسته و در آن هیچ خبری از شعارهای ارزشی و انقلابی به چشم نمی‌خورد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ