آندو تیموریان در آستانه جدایی از استقلال!

0

سرژیک تیموریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق آخرین صحبتی که سه هفته‌ پیش با آقای فتح‌الله‌زاده داشتیم قرار شد که ایشان مشکلات آندو را برطرف کند، اما تاکنون هیچ ترتیب اثری نداده و تنها به ما وعده و وعید می‌دهد. آندو تا به امروز نه بی نظم بوده و غیبتی داشته است و بنا به شواهد رسانه‌ها هیچ صحبتی درباره بدقولی مسئولان باشگاه استقلال انجام نداده است. اما از امروز او به سر تمرینات نمی‌رود و قصد دارد با توجه به پیشنهاداتی که از کره و قطر دارد، در نیم فصل از استقلال جدا شود.

سرژیک تیموریان جدایی آندو تیموریان تیم جدید آندو تیموریان بیوگرافی سرژیک تیموریان بیوگرافی آندو تیموریان آندو تیموریان

وی در پاسخ به این سوال که با توجه قراردادی که او دارد، آیا امکان جدایی‌اش در نیم فصل وجود دارد یا خیر؟ گفت: زمانی که می‌خواستیم قرارداد آندو را ببندیم آن را به گونه‌ای تنظیم کردیم که بتوان در صورت عمل نکردن تعهدات باشگاه بتواند بدون هیچ قید و شرطی از استقلال جدا شود و اکنون تصمیم او برای جدایی قطعی ست. مگر آن که تا پایان هفته‌ جاری باشگاه به تعهداتش عمل کند.

تیموریان افزود: صحبتهایی که من مطرح می‌کنم همه نظر آندو است. او در مدتی که در استقلال بازی کرده با تمام توانش به میدان رفته است. او بابت این که باید باوجود محبت فراوان هواداران استقلال چنین تصمیمی را بگیرد ناراحت است و از تماشاگران عذرخواهی می‌کند، اما هواداران هم باید واقعیت‌ها را بدانند، آنها باید بدانند که فتح‌الله‌زاده در جلسه‌ای که در لارستان داشتیم تنها قول و وعده وعید داد،‌ آندو نه پیش پرداختی داشته و نه حاشیه سازی کرده، تنها تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان پول گرفته، آن هم در شرایطی که تنها یک هفته‌ تا پایان نیم فصل زمان باقی است. به هر حال با ادامه این شرایط تصمیم آندو همانی است که من امروز اعلام کردم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ