تعرض معلم به دختر ۱۱ ساله با شربت بیهوشی +عکس

0
تعلیم دهنده اسب و اسب سواری دخترک نوجوانی را فریب داده و به او تعرض کرد.
زندگی در انگلیس زندگی در اروپا اخبار انگلیس

گراهام روزیر ۵۳ ساله دختر بی‌گناه را فریب داد و در حالی که به او دارو خورانده بود، به او تعرض کرد.

البته این اتفاق ۷ سال پیش افتاده بود اما گراهام دخترک را تهدید کرده بود که حق ندارد در مورد این موضوع با کسی حرفی بزند.

به گزارش دیلی‌میل، این حادثه هنگامی اتفاق افتاد که بازدید از اسطبل‌ها برای دختران مدرسه‌ای امری طبیعی بود. در یکی از روزهای مسابقه قربانی برای دیدن مسابقه به پیست رفته بود و در راه برگشت از گراهام که چهره موجهی بود درخواست می‌کند تا او را با خود تا اسطبل که در جای دیگری بود برساند.

اما بعد از این که ماشین راه می‌افتد او می‌گوید در ابتدا باید سگش را بیرون ببرد. دختر بچه ۱۱ ساله هم که چاره‌ای نداشت و ذهنش درگیر اسب‌ها بود قبول می‌کند. پس از آنکه آن‌ها به خانه گراهام رسیدند او به دخترک شربتی داده تا او را مسموم کند و بعد از رسیدن به نیت شوم خود، دخترک را که از ترس می‌لرزید داخل ماشینش گذاشت و به اسطبل برد.اما قبل پیاده کردن دختر، او را تهدید کرد که در این مورد با کسی صحبت نکند.

قربانی هم که دید گراهام شهر را ترک کرده‌است دیگر به کسی چیزی نگفت تا اینکه پس از گذشت هفت سال با دوستش به پیست اسب سواری رفت. در یکی از این مسابقات هنگامی که او در جایگاه نشسته بود ناگهان گراهام را دید که وارد پیست شد. او که یاد خاطره بد خود افتاده بود گرایان و لرزان آنجا را ترک کرد. پس از پافشاری دوستش برای دانستن ماجرا آن‌ها به اداره پلیس رفته و از او شکایت کردند.

در حاضر گراهام به ۶ سال زندان محکوم شده‌است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ