قتل کودک سه ساله در ساری/ به همسر مطلقه ام مشکوکم

0
هشتمین روز از ماه بهمن سال‌جاری بود که زن جوانی در حالی که مضطرب و نگران بود و کودکی نیمه جان را در آغوش گرفته بود به بیمارستان بوعلی ساری مراجعه کرد.
وضعیت جسمانی کودک مجروح چنان وخیم بود که پزشکان بلافاصله دستور بستری شدن او را در بخش مراقبت‌های ویژه صادر کردند.  در حالی که تلاش‌های تیم پزشکی برای بازگرداندن پسر بچه به زندگی آغاز شده بود او همچنان بی‌حرکت روی تخت بیمارستان افتاده بود و هشیاری‌اش هر لحظه کمتر می‌شد.
زن جوان در حالی که خود را مادر کودک معرفی می‌کرد مدعی بود که پسرش در جریان بازی‌های بچگانه زمین خورده و دچار جراحات شده است.
با گذشت چند روز از بستری شدن کودک سه ساله در بیمارستان مرد جوانی به آنجا مراجعه کرده و ادعا کرد که پدر کودک بوده و باید درباره علت وقوع این حادثه برای بچه‌اش بررسی‌های دقیق صورت گیرد.  بدین ترتیب بود که پای پلیس جنایی مازندران به پرونده باز شده و پرده از یک حادثه هولناک برداشته شد.
در حالی که ۱۱ روز از ماجرای انتقال پسر بچه به بیمارستان و بستری شدن او می‌گذشت، وی بی‌آن‌که چشمانش را باز کند با زندگی وداعی تلخ داشت و در آغوش مرگ آرام گرفت.
بدین ترتیب با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای ساری تحقیقات پلیس آگاهی درباره علت و چگونگی وقوع این حادثه در دستور کار قرار گرفت.
در این تجسس‌ها بود که مشخص شد هویت قربانی حادثه محمد حسین بوده و او با اصابت جسم سخت به سرش بی‌هوش شده و در بیمارستان جان سپرده است.
در همین راستا پدر قربانی حادثه از سوی پلیس مورد بازجویی قرار گرفت. وی در این باره گفت: ۷ سال پیش با این زن آشنا شده و با هم ازدواج کردیم. بعد از مدتی با هم دچار اختلاف شدیم اما تصور می‌کردیم با تولد نوزادی زندگی روی خوشش را به ما نشان خواهد داد. محمد حسین که به دنیا آمد، باز هم تغییرات زیادی در وضعیت ما به وجود نیامد تا اینکه یک ماه پیش بعد از جر وبحث‌های طولانی زندگی مان به بن‌بست خورد و از هم جدا شدیم.
همسرم بعد از این اتفاق بی‌اطلاع از ما محل زندگی‌اش را تغییر داد و تنها به تلفن‌های پدرم جواب می‌داد. من حدود یک ماهی از وضعیت بچه‌ام بی‌خبر بودم تا اینکه یکی از آشنایانمان همسرم را در بیمارستان دیده و از ماجرای رخ داده برای فرزندم اطلاع پیدا کرده و به من اطلاع داد. به نظرم این ماجرا یک اتفاق ساده نبوده و احتمالاً عامل وقوع آن همسرم است.  با توجه به این اظهارات جسد بی‌جان قربانی حادثه برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
متخصصان پزشکی قانونی در جریان بررسی‌ها و کاوش‌های دقیق خود اعلام کردند که علت مرگ محمد حسین خونریزی مغزی ناشی از اصابت جسم سخت به سرش بوده است.  در گزارش پزشکی قانونی همچنین آمده است که آثاری از سوزانده شدن قسمت‌هایی ازبدن، ساییدگی در ساعد، کبودی لاله گوش، خراشیدگی صورت، ‌آثار ضرب دیدگی در شانه‌ها و کتف و سوختگی‌های عمیق در برخی از قسمت‌های پا دیده می‌شود.
بر اساس اعلام پزشکان قانونی همچنین برخی از جراحت‌ها و کبودی‌ها حکایت از آن دارد که مدت طولانی از وقوع آن می‌گذرد.  با توجه به این اعلام نظر بود که به دستور بازپرس پرونده فاطمه مادر ۲۶ ساله قربانی حادثه بازداشت شد و تحت تحقیق قرار گرفت.  جزئیات تکمیلی این حادثه هنوز از سوی بازپرس پرونده منتشر نشده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
منبع: ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ