لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت بازیگران «تایتانیک» در بفتا لندن + عکس

0

لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت همبازیش در فیلم تاریخی «تایتانیک» بار دیگر پس از ۱۸ سال در کنار هم در لندن درخشیدند!

همسر لئوناردو دی کاپریو همسر کیت وینسلت بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو بیوگرافی کیت وینسلت بفتا

سوپرستاره ۴۱ ساله هالیوود یکشنبه شب جوایز اسکار سینمای بریتانیا (بفتا) را در مراسم لندن کسب کرد و در کنار تام کروز و کیت وینسلت (بازیگر فیلم تایتانیک) پیروزی دیگری برای بازی در فیلم جدیدش «بازگشت از مرگ» را جشن گرفت.

دی کاپریو و وینسلت که دیشب هر دو جوایز امسال اسکار بریتانیا را دریافت کردند، ۱۸ سال پیش (۱۹۹۷) در دوران جوانی در فیلم کشتی تایتانیک با هم همبازی بودند و نامشان به عنوان زوج عاشق به روی آب‌های متلاطم اقیانوس در تاریخ سینمای جهان ثبت شد.

همسر لئوناردو دی کاپریو همسر کیت وینسلت بیوگرافی لئوناردو دی کاپریو بیوگرافی کیت وینسلت بفتا
لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت

لئوناردو دی کاپریو ، در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفورنیا متولد شد. پدرش جورج دی کاپریو نویسنده کتاب‌های کومیک و مادرش ارمهاین ایندربرکن و مادربزرگش هلنا ایندربرکن است.

اجداد لئوناردو اهل ایتالیا و آلمان بودند و سه چهارم دی کاپریو در واقع آلمانی است. نام لئوناردو توسط مادر او و به خاطر نام لئوناردو داوینچی هنگامی که نقاشی این هنرمند را در ایتالیا مشاهده نمود بر او گذاشته شد. مادر و پدر لئو هنگامی که تنها یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محلهٔ فقیرنشینی با نام ایکو پارک که موسوم به زاغه‌های هالیوود است زندگی کرد و بزرگ شد.

دی‌کاپریو دارای خانه‌ای در شهر لس‌آنجلس و آپارتمانی در شهر نیویورک آمریکا است. وی همچنین صاحب جزیره‌ای در بلیز است. او از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ با ژیزل بوندشن سوپر مدل برزیلی و از آن پس تا سال ۲۰۱۰ با بار رافائلی مدل اسرائیلی رابطه عشقی داشته است. لئو در طی دوسال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ با دو مدل دیگربه ترتیب با بلیک لایولی و ارین هیثرتون رابطه داشته است. دیکاپریو درسال ۲۰۱۴ رابطه‌ای چند ماه بایک مدل آلمانی به نام تونی گارن داشت و پس از آن شایعاتی مبنی بر رابطه او با خواننده مشهور باربادوسی یعنی ریانا برسر زبان‌ها افتاد که هنوز رنگ واقعیت نگرفته است.

کیت وینسلت در ۵ اکتبر ۱۹۷۵ در ریدینگ برکشایر، انگلستان به دنیا آمد و دومین فرزند از چهار فرزند سالی آن (موسوم به بریجز) و جان وینسلت بود. مادر او پیشخدمت و پدرش یک سازنده استخر بود. بث و آنا، خواهران کیت، و جوس وینسلت برادر وی است. او که در خانواده‌ای از اهل تئاتر، از جمله عمویش، به دنیا آمده بود، از اوایل زندگی خود از پدربزرگ و مادربزرگش، که در یک تئاتر محلی اجرا می‌کردند، الهام گرفته بود.

همسر(ها) جیم تریپلتون (۱۹۹۸–۲۰۰۱)
سام مندس (۲۰۰۳–۲۰۱۰)
ند راکنرول (۲۰۱۲–تاکنون)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ