تله سیاه ٣ زن برای مردان هوسران

0
٣ زن طعمه‌ای بودند تا مردان هوسران با خودروهای شیک در دام دزدان حرفه‌ای بیفتند.

٣ مرد با همدستی ٣ زن تبهکار خودروهای مدل بالا طعمه‌های خود را از استان‌های مختلف کشور سرقت می‌کردند که در دام ماموران پلیس اصفهان گرفتار شدند.

از سه‌ماه گذشته کارآگاهان پلیس درجریان شکایت‌هایی مبنی بر سرقت خودروهای مدل بالا با شگردهای مشابه در شهر‌های اصفهان، کرج و تهران قرار گرفتند که درپی آن سرقت‌های مسلحانه‌ای نیز از خریداران این نوع خودروها در شهر شیراز صورت گرفت. بلافاصله یک تیم تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشکیل و تحقیقات وسیعی در این زمینه آغاز و مشخص شد تمامی سرقت‌ها با شیوه طعمه قراردادن زنان بدپوشش انجام شده است.

دراین نوع سرقت‌ها زنان بدپوشش، در مسیر خودروهای مدل بالا ایستاده و با طرح دوستی، سوار برآن می‌شدند اما راننده را به بهانه خرید تنقلات از خودروی خود پیاده و بلافاصله با کمک همدستانشان، اتومبیل را به سرقت می‌بردند. متهمان پس از سرقت، خودرو را به شیراز منتقل و اقدام به تبلیغ فروش خودروهای مدل بالا در سایت‌های اینترنتی و درج آگهی در روزنامه‌ها می‌کردند و وقتی متقاضی با شماره تلفن ارایه‌شده تماس می‌گرفت، از او می‌خواستند که با چک رمزدار به دفتر کار آنها مراجعه کند.

پس از مراجعه متقاضیان به دفتر، متهمان با تهدید سلاح کمری دست و پای آنها را بسته و پس از ضرب و جرح و تزریق آمپول بی‌حسی به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و به یکی از صرافی‌ها مراجعه و چک رمزدار را به پول نقد تبدیل و متواری می‌شدند. با توجه به اهمیت این پرونده و خطرناک بودن نوع سرقت‌هایی که توسط اعضای این باند انجام شده، تحقیقات پلیس در نهایت دقت و ظرافت تمام برای دستگیری این باند ادامه یافت که سرانجام طی دو عملیات مشترک در اصفهان و شیراز، سه متهم مرد و سه زن این باند شناسایی و دستگیر شدند.

با دستگیری متهمان، همدست دیگر آنها نیز طی عملیاتی در شهرستان کرج، در حالی که قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد. از متهمان چهار دستگاه خودروی مدل بالا به همراه ٣٠‌هزار دلار وجه نقد که در آخرین سرقت به دست آورده بودند، اسپری فلفل و مدارک خودروهای سرقتی و تعدادی مدارک جعلی خودرو کشف شده است.

متهمان، دارای سابقه سرقت به عنف هستند و آثار جراحات وارده بر بدن شکات، حاکی از خشونت آنهاست.

هشدار پلیسی

برای خرید خودرو به آگهی‌های درج شده در سایت‌ها و روزنامه‌ها اطمینان نکرده و حتما خودرو را در بنگاه‌های مجاز معامله کنند و درصورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک ازسوی فروشندگان، موضوع را از طریق شماره تلفن ١١٠ با پلیس درمیان بگذارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ