بیوگرافی علی عامل هاشمی + عکس همسرش

0

علی عامل هاشمی بازیگر نقش شهرام در سریال یادداشتهای یک زن خانه دار است که از شبکه پنج پخش می شود.

خانواده هاشمی به نوعی همگی جزو خانواده تئاتر هستند و حالا برادر کوچک خانواده در نقش کارگردان این اثر را آماده اجرا کرده است.

همسر علی عامل هاشمی عکس جدید بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی علی عامل هاشمی اینستاگرام بازیگران

علی عامل هاشمی برادر کوچکتر هدایت هاشمی : «ما از اول هم با تئاتر شروع کردیم و همه‌مان پیگیر تئاتر بودیم. من لیسانس تئاتر دارم و ۱۲ سال از هدایت کوچک‌ترم. از سال ۸۰ در تهران شروع کردم به عنوان دستیار منشی صحنه و بعدها بازیگر. بازیگری به مرور جدی‌تر شد و صرفا کار بازیگری می‌کردم تا امسال که به این فکر افتادم یک کاری را کارگردانی کنم».

عکس جدید علی عامل هاشمی و همسرش

همسر علی عامل هاشمی عکس جدید بازیگران خانواده بازیگران بیوگرافی علی عامل هاشمی اینستاگرام بازیگران

مهم هنر عکاسی نیست… تو که باشی، هر عکسی زیباست…

در خلاصه داستان مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» آمده است: شیوا نویسنده وبلاگی به نام «یادداشت‌های یک زن خانه دار» است. او اتفاقات زندگی روزمره خودش و اطرافیانش را در آن می‌نویسد و این تجربیات را با خوانندگان وبلاگش که در مورد نوشته‌های او نظر می‌دهند در میان می‌گذارد.

در این سریال آپارتمانی و خانوادگی، فریبا جدی‌کار و محمود نوروزیان پدر و مادر خانواده هستند که با دختر جوان‌شان (مونا غمخوار) در یک خانه زندگی‌ می‌کنند.

همچنین شقایق دهقان ‌و امیررضا دلاوری‌ دختر و داماد خانواده‌ هستند که در طبقه دیگری حضور دارند و علی عامل‌هاشمی هم پسر خانواده است که در طبقه‌ای دیگر زندگی می‌کند.

هدایت هاشمی در هفدهم اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار متولد شد ولی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌است و در آنجا به ورزش فوتبال نیز می‌پرداخته‌است. این بازیگر دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» است و از سال ۱۳۷۷ به طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را آغاز کرده‌است. نخستین فیلم سینمایی با بازی وی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ