نوه پسری آیت الله هاشمی رفسنجانی / عکس

5

فواد هاشمی رفسنجانی فرزند مهدی هاشمی و فرشته هاشمی بهرمانی است .

 

هاشمی رفسنجانی نوه هاشمی رفسنجانی نتیجه هاشمی رفسنجانی مهمدی هاشمی مادر فواد هاشمی فواد هاشمی فرشته هاشمی بهرمانی عروس هاشمی رفسنجانی شوهر فرشته هاشمی بهرمانی خانواده هاشمی رفسنجانی پسر هاشمی رفسنجانی پسر مهمدی هاشمی پسر فرشته هاشمی بهرمانی پدر مهمدی هاشمی پدر فواد هاشمی

 

هاشمی رفسنجانی نوه هاشمی رفسنجانی نتیجه هاشمی رفسنجانی مهمدی هاشمی مادر فواد هاشمی فواد هاشمی فرشته هاشمی بهرمانی عروس هاشمی رفسنجانی شوهر فرشته هاشمی بهرمانی خانواده هاشمی رفسنجانی پسر هاشمی رفسنجانی پسر مهمدی هاشمی پسر فرشته هاشمی بهرمانی پدر مهمدی هاشمی پدر فواد هاشمی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. احمد عبد الله زاده می گوید

    ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است
    دولت حجه الاسلام روحانی از موضع گیری افراط گرایانه آیهالله هاشمی رفسنجانی علیه کشور دوست و مسلمان سوریه و به نفع کاخ سفید و وهابیون آل سعود و تروریست های تکفیری ” بیشترین خسارت ” را متحمل گردیده و خواهد گشت .
    استقلال و حریت یک دولت نوپائی چون دولت یازدهم می توانست ازگزند اینگونه خسارات در امان باشد .
    متاسفانه وابستگی ملموس دولت جناب دکتر روحانی به آیه الله هاشمی رفسنجانی و اظهاراتی متکبرانه مانند اظهارات آقای ترکان که ” آری روحانی همان هاشمی است ” باعث خساراتی جبران نا پذیر گردیده و میگردد .
    آیهالله هاشمی رفسجانی و قاطبه خانواده افراطی و فتنه گر ایشان با ورود در فتنه بزرگ سال ۸۸ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز ما و ولایت فقیه به نفع { امریکا انگلیس و اسرائیل } سقوط بزرگی را متحمل شد که برگرداندن آن بقول قرآن کریم تنها راه این است که ،
    و اقتلوهم حتی لا تکون فتنه :
    بکشید فتنه گران را تا فتنه ای باقی نماند .
    با وجودیکه توبه علنی و رسمی پیشنهادی امام امت حضرت آیهالله العظمی امام خامنه ای روحی له الفداء درپیشگاه ملت شریف ایران اسلامی داروی درمان درد فتنه گران فتنه بزرگ سال ۸۸ بود فتنه گران را قانع نکرد تا به آن تن در دهند .
    ضمن آنکه آیهالله هاشمی رفسنجانی بخاطر رای اعتمادی که ازسوی شورای محترم نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از کاندیدا توریش برای دولت یازدهم کسب نکرد کمرش به سختی شکست و نیزمحاکمه دو فرزندش مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی او را به شدت عصبانی و ناراحت از اسلام و انقلاب و نظام مقدس نموده است و ظاهراً راه برگشتی را نمی یابد .
    لذا در فکرانتقام گرفتن از نظام است و اگر روزی بتواند زهرخود را به ارکان نظام مقدس خواهد ریخت .
    او اکنون مانند کشتی بزرگی می ماند که درحال غرق شدن است و آنچه که در پیرامون خود داشته باشد با خود به قهقرا خواهد برد .
    هرگونه وابستگی دولت نوپای یازدهم به چنین شخصیت و خاندان خطرناکی ممکن است زیان های بزرگتری را در پی داشته باشد.
    بنا براین از روی دلسوزی و بعوان فرزند کوچکی از یک ملت بزرگ ایران اسلامی به دولت منتخب توصیه و پیشنهاد می کنیم دامان خود را از لوس وجود نحس فتنه گران فتنه سال ۸۸ پاک و مبرا فرمایند .
    من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم …..

    شبکه بی بی سی فارسی
    ا آیهالله هاشمی رفسنجانی بهترین فرد برای توطئه امریکا علیه نظام است
    زقول / آیت الله سید محمد خامنه ای برادربزرگ امام خامنه ای / نقل می کند

    گزیده هائی از تیرماه ۱۳۹۲
    عضو مجلس خبرگان رهبری وامام جمعه مشهد مقدس حضرت آیه الله علم الهدی در روایت دیدارش با مهدی هاشمی تاکید کرد :
    به فرزندهاشمی گفتم ، آنچه برای شما پیش آمده ، مشخص می شود و می گذرد وتمام می شود .
    اما آنچه نمی گذرد وضع پیش آمده برای آیهالله هاشمی در عرصه نظام است .
    ایشان میفرمایند ارادت من تا سال ۷۸ به آقای هاشمی ادامه داشت تا آنکه در حج آن سال ودر منی ، شبی در بعثه مقام معظم رهبری ، با یکی از منسوبان نزدیک آقای هاشمی رفسنجانی که به حج آمده بود، در باره حزب کارگزاران بحث شد واو جسارتی علیه مقام معظم رهبری انجام داد که آن اظهارات ، نظر واعتقاد مرا در مورد آقای هاشمی رفسنجانی به کلی مخدوش کرد ، البته این خدشه در مورد آقای هاشمی ، امروز نه تنها در من ، بلکه در بسیاری از متدینین وانقلابیون ، پیش آمده است .
    امام جمعه مشهد مقدس گفت : به فرزند هاشمی گفتم از آن زمان به بعد وبه ویژه درسالهای اخیر، نمونه های بسیاری از چنین برخورد هائی از سوی منسوبان نزدیک وی دیده و شنیده و سبب شده تا جامعه متدینین وانقلابی کشور آقای هاشمی رفسنجانی را در مصاف و تقابل با مقام معظم رهبری ببینند و اعتمادشان را به ایشان از دست بدهند که این رویداد ، اتفاق خوبی نیست !!؟؟

    به نقل از ۵۹۸ کیهان
    : نیک آهنگ‌کوثر : دوست قدیمی مهدی هاشمی می‌گوید وی درصدد ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا و افزایش تحریم‌ها علیه ایران بود. تماس تلفنی ۱۳ اکتبر ۲۰۱۰ مهدی هاشمی بهرمانی پسر آیهالله هاشمی رفسنجانی با سردبیر خودنویس [کوثر] طولانی نبود، اما مفهومش سنگین بود.
    مهدی هاشمی به سردبیر خودنویس پیشنهاد کرد که با افرادی در «وزارت خزانه‌داری» امریکا در تماس باشد و برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تلاش کن .
    جناب آقای هاشمی : حرف همه انقلابیون منجمله مرحوم عسکراولادی این است که شما دیگر هاشمی رفسنجانی سال های قبل از انقلاب و بعد از انقلاب نیستید .
    شما بعد ار رحلت حضرت امام خمینی روحی له الفداء از اسلام ناب محمدی مورد نظر حضرت امام وانقلاب اسلامی زاویه گرفتید و در دامان غرب غرق شدید و در فتنه بزرگ سال ۱۳۸۸ ماهیت شما و قاطبه خاندان و دوستان تان برای ملت شریف ایران اسلامی روشن گردید .
    اکنون دیگر این دست و پا زدنهای برای شما سودی ندارد .

  2. شروین می گوید

    مهمدی دیگه کیه ؟

  3. شروین می گوید

    ای جان…. چه پسر چاق جالبی داره این آقا مهدی !!!!!!!!!!!!!!!!

  4. یگانه می گوید

    بله بایدم چاق باشن …….

  5. رمضان می گوید

    دمشون گرم