تبریک بازیگر زن به پرستاران بدون نام بردن از بانوی صبر و پایداری +عکس

0

سارا خوئینی ها بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران، به مناسبت روز پرستار، اینستاگرام خود را با یاد این قشر بروز کرد.

سارا خوئینی‌ها بدون آنکه نامی از حضرت زینب سلام الله علیها که روزپرستار الهام گرفته از نام و یاد ایشان است، برد، نوشت: هرقدر خسته باشد، وجودش امیدبخش است و روحش درست مثل لباسش سفید …. پرستاری یکی از اون شغل های بسیار سخت، مهم و زیباست که برای رفتن به سراغش باید سرشار از عشق و انسان دوستی باشی. باید هم لطیف و پر طاقت بود، هم شجاع و پر قدرت! پرستارهای عزیز سرزمینم خسته نباشید، روزتون مبارک. صبح یکشنبه پر از عشق تقدیم به پرستارهای عاشق.

روز پرستار در ایران مصادف است با روز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها که مزارش این روزها آماج حملات تروریستی بوده و در غربتی بزرگ بسر می برد، خوب بود خوئینی ها یادی هم از بانوی صبر و پایداری می کرد.

شاید هم او به طور غیرمستقیم به این مناسبت مذهبی اشاره کرده باشد و نگران بوده مبادا با آوردن نام دختر عصمت و امامت از سوی روشنفکرنماهایی که هم در صنف او و هم در همه جا هستند مورد هجمه قرار گیرد

پیامک روز پرستار بیوگرافی سارا خویینی ها اینستاگرام سارا خویینی ها اینستاگرام بازیگران sara khoeiniha

sara khoiniha

متاسفانه با توجه به فضا و زیست ذهنی برخی هنرمندان، روزها و مناسبت های داخلی چندان در نگاهشان پررنگ نیست و در مقابل موضوعات فرهنگی بیگانه را بیشتر می پسندند، این را می شود با مقایسه واکنش آنها به روز پرستار و ولنتاین کاملا مشاهده کرد.

البته از این زاویه باید از خانم خوئینی ها تشکر هم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ