یک زن برای فرار از اعدام ،در زندان باردار شد! + عکس

0

بازجویان می‌گویند که اِنگوین تی هو، ۴۲ ساله، تعمدا از یک زندانی مرد باردار شده تا از این طریق بتواند از اجرای حکم اعدام بگریزد. در همین رابطه، مقامات ویتنامی وضعیت کاری چهار نگهبان این زندان را به دلیل دست داشتن در باردار شدن زندانی زن موقتا به حالت تعلیق درآورند.

پلیس استان کوانگ نین در شمال ویتنام تاکنون از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

بدین ترتیب، حکم اعدام این خانم به دلیل داشتن فرزند زیر سه سال به احتمال فراوان به حبس ابد تغییر خواهد کرد.

در گزارش روزنامه دولتی «تان نین» به نقل از مقامات زندان آمده که خانم هو اسپرم مرد زندانی ۲۷ ساله را به ارزش ۲۳۰۰ دلار خریداری کرده است. این زندانی دو مرتبه سرنگ حاوی اسپرم خود را در ماه اوت سال ۲۰۱۵ میلادی به خانم هو داده است. زمان زایمان خانم هو نیز احتمالا ماه آوریل باشد.

خانم هو در سال ۲۰۱۲ به جرم قاچاق مواد مخدر دستگیر و در سال ۲۰۱۴ به اعدام محکوم شد. گفتنی است درخواست تجدیدنظر وی در سال ۲۰۱۴ رد شد.
ویتنام زن ویتنامی باردار شدن آموزش بچه دار شدن

زنان باردار و یا مادرانی که فرزند زیر سه سال دارند، بر اساس قوانین ویتنام نمی‌توانند اعدام شود و حکم اعدام آن‌ها می‌بایست به حبس ابد تغییر کند.

در این گزارش همچنین آمده که در سال ۲۰۰۷ و در اتفاقی مشابه، دو نگهبان زندان در استان هوآ بین در شمال ویتنام دستگیر شدند. آن دو نگهبان به زنی که به اتاق ایزوله منتقل شده بودند، اجازه داده بودند تا از یک مرد زندانی باردار شود. آن زن زندانی نیز از همین طریق از حکم اعدام فرار کرد.

چهار نگهبان زندان در ویتنام به دلیل دست داشتن در بارداری زنی که به اعدام محکوم بود، موقتا از کار بیکار شدند. گفتنی است این زن در اتاق ایزوله زندانی شده بود و آماده اجرای حکم اعدامش بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ